تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 14372
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: دو هزار و ۳۵۰ تن میل‌گرد و حدود ۳۳۰ حلقه شمع و ۲۲ هزار مترمکعب عملیات بتن‌ریزی در پروژه تونل غدیر اجرا شده است.
اجرای 22000 مترمکعب بتن‌ریزی در پروژه تونل غدیر قم/پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پروژه فاز پنجم عمار یاسر، اظهار کرد: عملیات جداره‌سازی تکمیل شده است و در حال تکمیل رفع معارضات برقی و تأمین شبکه برق تونل غدیر هستیم.  
وی افزود: با توجه به اینکه در ۴۰۰ متر از طول مسیر فضای تهویه وجود ندارد، در تلاشیم تا با ساخت و نصب سیستم‌های تهویه بهره‌برداری ایمنی از این پروژه داشته باشیم.  
معاون فنی و ‎عمرانی شهرداری قم با اشاره به تأمین ایمنی این مسیر، تصریح کرد: با احداث مسیرهای دسترسی شرقی در این مسیر از سطح صفر، عبور و مرور خودروها را به سطح منفی یک و منفی دو هدایت‌شده تا با اتصال به پیاده‌راه‌ها و محور آئینی بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیر امنی برای زائر‎ان شهر کریمه اهل‎‎بیت داشته باشیم.  
حلوایی‌زاده با تاکید بر اینکه دو هزار و ۳۵۰ تن میل‌گرد در این پروژه مصرف شده است، ادامه داد: طول مسیر سازه اصلی ۴۰۰ متر بوده و حدود ۳۳۰ حلقه شمع و ۲۲ هزار مترمکعب عملیات بتن‌ریزی اجرا شده است.  
وی با اشاره به تملک منازل مسکونی خیابان شهید فاطمی در راستای اجرای طرح تونل، تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر خانه‌ها دارای زیرزمین هستند، نخاله‌برداری در سطح منفی دو و منفی سه انجام شد و در حال حاضر هفت فاز از‎ مسیر در حال انجام عملیات روسازی و آسفالت‌گذاری است.  
معاون فنی و ‎عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری پروژه را تکمیل و دسترسی به هسته مرکزی شهر را برای شهروندان آسان کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgxw9q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما