تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 14308
مدیر روابط‌عمومی کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی قم:

پرستاران در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند

مدیر روابط‌عمومی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: پرستاران همواره در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در طول بیماری کرونا هیچ‌وقت از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.
پرستاران در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند
محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: حرم مبارک و مطهر حضرت زینب (س) امروز میزبان عاشقان اهل‌بیت (ع) است، حرمی که با عنایت خداوند متعال و رشادت‌ها و دلیری‌های مدافعان حرم از گزند داعشی‌ها و حامیان صهیونیستی آن‌ها در امان ماند.
وی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز را نیز مدیون مجاهدت‌ها و دلیری‌های مدافعان حرم و جبهه مقاومت هستیم.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در حادثه عاشورا، افزود: ایشان بعد از واقعه عاشورا اجازه نداد تفسیرهای نادرست اصل قیام و حرکت امام حسین (ع) را تحت شعاع قرار دهد و در واقع این حضرت و امام سجاد (ع) در انتقال درست مفاهیم و اصل قیام عاشورا نقش اصلی را داشتند.
وی با اشاره به مشکلات پرستاران در کشور اظهار داشت: جامعه پرستاری در کشور همواره دغدغه‌ها و مشکلاتی دارد که باید به‌صورت اساسی و با قانون‌گذاری مناسب برطرف شود.
مدیر روابط‌عمومی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی قم افزود: پرستاران همواره در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در طول بیماری کرونا هیچ‌وقت از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.
وی تصریح کرد: یادمان نمی‌رود روزهایی که خیلی از ما حتی از نزدیکی مراکز درمانی نیز عبور نمی‌کردیم؛ اما این پرستاران بودند که در کنار بیماران بودند و تمام تلاش خودشان را برای بهبودی آن‌ها به کار می‌بردند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfcmdy.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما