تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 14183
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان عملیات اجرایی فضای سبز میدان شهید مطهری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی شهردار با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی میدان شهید مطهری اظهار داشت: به منظور بهسازی و زیباسازی میدان شهید مطهری، پس از اتمام عملیات عمرانی سطح میدان، عملیات اجرای فضای سبز و زیباسازی میدان آغاز شد و طی مدت کوتاهی به سرانجام رسید.
وی با بیان اینکه پروژه فضای سبز میدان شهید مطهری شامل خاک‌برداری به حجم سه هزار و 300  مترمکعب و خاک‌ریزی با حجم سه هزار و 500 مترمکعب بوده است، افزود: در مسیر اجرای پروژه 900 متر خط انتقال آب اجرا شده و چهار هزار مترمربع آبیاری تحت‌فشار شامل بارانی و قطره‌ای صورت گرفته است .
مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: به منظور زیباسازی میدان شهید مطهری که از مهم‌ترین میادین سطح شهر است 200 مترمربع گل‌کاری گل‌های فصلی، 500 مترمربع درختچه نارون پیوندی و سه هزار و 300 مترمربع چمن کاشته شده است .
به گفته وی، در اجرای پروژه فضای سبز میدان مطهری 700 متر نرده گذاری شکیل و زیبا توسط همکاران منطقه انجام‌شده تا نمای زیبایی به میدان بدهد.
رمضانی ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های شهری از وظایف اصلی شهرداری بوده و ما نیز با افتخار این وظایف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم، ولیکن از شهروندان نیز انتظار داریم تا وظیفه خود را در قبال حفظ و نگهداری امکانات شهری که از بودجه بیت‌المال تهیه می‌شود به نحو احسن انجام دهند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgwq9q.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما