تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 14009
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: ایستگاه مطهری و کشاورز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و مسیر نیز کاملاً آماده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدرضا انگشت باف امروز  در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات سازمان قطار شهری قم برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه مطهری و کشاورز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و مسیر نیز کاملاً آماده است و از امروز می‌توانیم تست گرم را آغاز کنیم.
وی با اشاره به اینکه بحث تجهیزات شبکه‌های رادیویی مترو و تهویه از دیگر الزاماتی است که باید در موضوع قطار شهری انجام شود، مطرح کرد: نصب تهویه در فاز نخست خط A متروی قم تا اوایل بهمن‌ماه انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه برای محدوده شبکه‌های رادیویی نیز ماشین سوزن‌ها خریداری شده و آماده نصب است، عنوان کرد: شبکه‌های رادیویی موقت به زودی نصب خواهد شد و در ادامه شبکه‌های رادیویی دائم را نیز فعال خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه همچنین در ایستگاه‌ها سیستم اعلام و اطفای حریق نیز تهیه شده است، خاطرنشان کرد: همچنین دوربین نیز برای تمام ایستگاه‌ها خریداری و نصب شده است.
انگشت باف با بیان اینکه ۶ دستگاه آسانسور نیز خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد، تصریح کرد: همچنین تمهیدات لازم برای معلولین و نابینایان نیز دیده شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdnz0f.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما