تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : 14006
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: در صورت آماده بودن شرایط زیرساختی مترو قم از واگن‌های مترو مشهد برای تست گرم مترو قم استفاده خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید سجاد انوشه امروز – چهارشنبه سوم آبان ماه- در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با توجه به شرایط قم و محیا بودن زیرساخت‌های مترو قم برای افتتاح و استفاده از دپوی رام‌های قطار در شهرداری مشهد برای تست گرم مترو قم برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه نحوه تأمین قطارهای مورد نیاز شهرداری قم به جمع‌بندی رسیده و در حال تولید است، مطرح کرد: اگر مصوبه این جلسه به تحویل قطارهای مشهد به قم باشد، قطعاً قطارهای تولید شده برای قم به مشهد خواهد رسید.
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور ادامه داد: در بازدید از پروژه متروی قم شرایط و زیرساخت‌های این پروژه جهت بهره‌برداری و انجام تست گرم بررسی خواهد شد  تا در صورت آماده بودن ناوگان مورد نیاز به آن تزریق شود.
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه رئیس جمهور پیگیر راه‌اندازی متروی قم است گفت: اگر تا زمان بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد قطارهای جدید نرسید، الزاماً قطارهایی که به قم آمده است برگشت داده خواهد شد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaiwn6.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما