تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 13787
امام‌جمعه کهک با اشاره به حمله دقیق حماس به رژیم صهیونیستی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» کوبنده و غافلگیرانه بود.
عملیات «طوفان الاقصی» کوبنده و غافلگیرانه بود
حجت‌الاسلام محسن صبوری فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با اشاره به عملیات اخیر طوفان الاقصی اظهار داشت: جبهه مقاومت در طی این دهه‌ها همواره ضربات جبران‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی زده است به‌عنوان نمونه می‌توان به دفاع جانانه جبهه مقاومت و پیروزی آن در جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی اشاره نمود؛ جنگ ۳۳ روزه که در میان لبنانی‌ها به «نبرد تموز» شهرت یافته و بر اساس یک نقشه جامع که به‌وسیله آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی طراحی شده بود و حتی برخی دولت‌های مسلمان مانند: مصر، اردن، عربستان و برخی احزاب لبنان در آن مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: اما ایستادگی حزب‌الله به‌عنوان بخشی از جبهه بزرگ و جهانی مقاومت در برابر آنها باعث شد تا اسرائیل که خود را جزء چند ارتش اول دنیا می‌دانست، تمام اعتبار خود را از دست بدهد و توهم شکست‌ناپذیری این رژیم غاصب از ذهن‌ها محو گردد.
امام‌جمعه کهک به عملیات اخیر حماس اشاره کرد و گفت: عملیات «طوفان الاقصی» آن‌قدر کوبنده و غافلگیرانه بود که وزیر خارجه انگلیس در توییتی نوشت که از اقدامات نیروهای مقاومت شوکه و وحشت‌زده شده است. خبرنگار شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز دراین‌رابطه ابراز داشت: رویداد پیچیده، مسئله اسرا است، با فرض اینکه بخواهید همه را زنده برگردانید، شکست نوار غزه در صورت لزوم بسیار دشوار خواهد بود.
وی ابراز داشت: در روزهای اخیر رژیم کودک کش دست به اقدامات انتحاری علیه مردم بی‌دفاع زده که قطعاً با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfeedy.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما