تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 13784
تقدیر از خدمات تولیت سابق مسجد مقدس جمکران/ تأکید بر ادامه مسیر رشد و تعالی مسجد مقدس جمکران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهردار قم با صدور پیام‌های جداگانه ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان در زمان عهده‌داری مسئولیت تولیت مسجد مقدس جمکران، انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد به این مسئولیت خطیر را تبریک گفت.
به گزارش شهرنیوز؛ متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان به این شرح است:
تحقق تمدن بزرگ اسلامی که با خروش ملت ایران آغاز و با بیداری ملت‌های مسلمان ادامه یافت، نیازمند مبانی فکری، علمی و عقیدتی است تا بتواند به‌درستی انسان‌سازی و جامعه‌سازی اسلام را تبیین و از آن طریق مقدمه ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود. همان ذخیره الهی که تمدن نوین اسلامی را تا درجه اعلایش پیش خواهد برد.
جمکران تنها یک مسجد نیست، مأمنی برای دلدادگان حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف و محلی برای تمرکز گستره‌ی مهدویت و موعودباوری و پایگاهی برای بنیان اعتقادی به یک نجات‌بخش است که در آخرالزمان برای نجات و رهایی انسان‌ها و برقراری صلح و عدالت ظهور خواهد کرد.
توفیقی است نورانی از جانب حضرت باری‌تعالی و در سایه الطاف حضرت حجت روحی و ارواحنا له الفدا "خدمت" در این محل آسمانی که خاستگاه مقربان درگاه حضرت معبود است و عبادتگاه ملائک قدسی.
حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان (دامت توفیقاته)
عهده‌داری مسئولیت تولیت مسجد مقدس جمکران توسط حضرت‌عالی، نقطه عطفی بود در تاریخ این مسجد مقدس که توسعه، پیشرفت و تعالی همواره در آن مورد تأکید و اجرا قرار گرفت و این مسجد مقدس در مسیر رشد به جایگاهی در تراز جهانی خود با حضورتان شاهد قدم‌هایی اثرگذار و ماندگار بود که برای شما حسنه‌ای است ماندگار و برقرار.
اقداماتی ارزشمند در طول سال‌های گذشته در مسجد مقدس جمکران به انجام رسیده است که جز در سایه تلاش و مدیریتی جامع انجام آن امکان‌پذیر نبود و علی‌رغم مشکلات، سختی‌ها و پیچیدگی‌های امور اجرایی در این سطح، موهبت الهی با حلاوت خدمت برای محبان و شیعیان حضرت حجت ارزانی حضرت‌عالی و دیگر خادمین مسجد مقدس جمکران شد.
اکنون‌که با سربلندی از این مسئولیت نیز همچون دیگر سوابق درخشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فائق آمدید، از خداوند متعال آرزوی سرافرازی حضرت‌عالی و توفیق تداوم سربازی در راه اسلام و انقلاب را  مسألت می‌نمایم.
شهردار قم همچنین در پیام جداگانه‌ای به حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد تولیت جدید مسجد مقدس جمکران، انتصاب ایشان را تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: اعطای مقام والای تولیت مسجد مقدس جمکران از سوی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را صمیمانه به حضرت‌عالی تبریک عرض می‌نمایم.
توسعه، پیشرفت و تعالی مجموعه مسجد مقدس جمکران همواره مورد تأکید بوده و در مسیر رشد به‌سوی جایگاهی در تراز جهانی این پایگاه اسلامی می‌بایست با تمام توان کوشش داشت و علی‌رغم مشکلات، سختی‌ها و پیچیدگی‌های امور اجرایی در این سطح، حلاوت خدمت برای محبان و شیعیان حضرت حجت را از آن خود نمود.
از خداوند متعال آرزوی سرافرازی حضرت‌عالی و توفیق تداوم سربازی درراه اسلام و انقلاب رادارم.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc0mqs.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما