تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 13595
فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی ارتباط رادیویی بین پلیس و سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر ترافیک و همکاری‌ها گفت: با ایجاد این ارتباط دو سویه می‌توان به لحظه تصمیمات درستی برای رفاه بیشتر شهروندان گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سردار محمدرضا میرحیدری در بازدید از ایستگاه شماره 21 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار داشت: ما به‌عنوان همکار و شهروند از خدمات و فعالیت‌های عوامل آتش‌نشانی در ایجاد ایمنی در سطح شهر تقدیر می‌کنیم.
وی فعالیت در این سازمان را از مشاغل سخت در بین دستگاه‌های امدادی دانست و افزود: آتش‌نشانان با فداکاری خود ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان داشته و نقش مهمی در حفظ جان و مال مردم دارند و مجاهدت آتش‌نشانان ستودنی است.
فرمانده انتظامی استان قم با تقدیر از همسران آتش‌نشانان، نیروهای امدادی و پلیس ابراز کرد: این فعالیت‌ها دلهره‌آور و پراسترس است و همسران این ایثارگران همواره در نگرانی هستند.
وی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی ارتباط رادیویی بین پلیس و سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر ترافیک و همکاری‌ها تصریح کرد: با ایجاد این ارتباط دو سویه می‌توان به لحظه تصمیمات درستی برای رفاه بیشتر شهروندان گرفت.
میرحیدری با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌ها و وظایف پلیس پشتیبانی از دیگر دستگاه‌هاست، ادامه داد: در بحران‌ها می‌توان به‌صورت مشترک از نیروهای داوطلب پلیس و آتش‌نشانی برای مدیریت بهتر بحران‌ها بهره برد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccppqs.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما