تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 13390
نماینده صندوق اعتباری هنر در استان قم:

ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر تا ۲۸ شهریورماه ادامه دارد

ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر گفت: اعضای صندوق هنر در قم می‌توانند تا ۲۸ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر اقدام کنند.
ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر تا ۲۸ شهریورماه ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدرضا باقری قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر اظهار داشت: ثبت‌نام بیمه تکمیلی ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر از روز شنبه ۱۸ شهریورماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این که داشتن بیمه پایه درمانی برای ثبت‌نام در این طرح الزامی است، تأکید کرد: در طی سال های گذشته اعضای صندوق هنر در قم استقبال خوبی از این طرح داشتند و انتظار می‌رود امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.
ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق هنر تا ۲۸ شهریورماه ادامه دارد
باقری قمی ادامه داد: براین‌اساس در طرح امید، هر عضو، از مبلغ سالانه یک میلیون و ۳۲۰ هزارتومان، ۳۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان پرداخت می‌کند و ۷۱ درصد حق بیمه یعنی ۹۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می‌شود.
وی افزود: در طرح آرامش، مبلغ پرداختی سهم عضو، از مبلغ سالانه ۳ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان، یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان است و ۶۲ درصد از کل حق بیمه به مبلغ ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۲۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می‌شود.
نماینده صندوق اعتباری هنر در استان قم ادامه داد: در طرح رفاه نیز از مبلغ سالیانه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان، صندوق، ۴۵ درصد آن، یعنی ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان را متقبل و هر عضو ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان پرداخت می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: اعضای صندوق می‌توانند در بازه زمانی ۱۰ روزه که مشخص شده با مراجعه به پیام‌رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق اعتباری هنر Profile.honarcredit.ir نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام کنند.
باقری قمی افزود: علاوه بر این در صورت بروز مشکل و داشتن هر گونه س,الی اعضا می‌توانند با شماره مستقیم ۰۲۵۳۲۱۱۴۲۹۵ صندوق اعتباری هنر در قم تماس بگیرند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxmdy.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما