تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 13385
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: ماهانه بیش از سه هزار و 400 تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود که هزینه رفت‌وروب آن ماهانه 6 میلیارد تومان است.
جمع‌آوری ماهانه 3400 تن پسماند در منطقه 4 قم/هزینه 140 میلیارد ریالی رفت‌وروب و نگهداری فضای سبز منطقه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان با اشاره به جمع‌آوری روزانه بیش از 100 تنی پسماند در سطح منطقه چهار اظهار داشت: ماهانه بیش از سه هزار و 400 تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود که هزینه رفت‌وروب آن ماهانه 6 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه در منطقه چهار شهری به ازای هر نفر سرانه 34 مترمربعی فضای سبز وجود دارد، تصریح کرد: ماهانه 8 میلیارد تومان هزینه آبیاری و نگه‌داری از این فضای سبز است.
مدیر منطقه 4 شهرداری قم با تأکید بر اینکه بیش از 40 هزار تن آسفالت از ابتدای سال در سطح منطقه توزیع‌شده است، ابراز کرد: در سطح منطقه چهار احداث فاز 3 بوستان خضر نبی(ع) با اعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که تا شش‌ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به تکمیل روشنایی بوستان علوی که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، مطرح کرد: احداث خیابان 30 متری سنگ‌بری‌ها در محدوده بلوار غدیر نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه چهار است.
اقبالیان در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه تملک نیز، مسئولیت شهرداری منطقه چهار تملک ساختمان‌های ادامه مسیر فاز 5 عماریاسر است که به این منظور نیز اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان دیده‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjitev.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما