تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 13326
مدیر منطقه دو شهرداری قم از مشارکت این منطقه برای خدمت‌رسانی به موکب حضرت سیدالشهدا(ع) که زائران اربعین از کشورهای دیگر در آن حضور دارند، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری
سیدرضا حسینی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در زمینه خدمت‌رسانی به موکب اتباع اظهار کرد: پاکسازی محوطه موکب از زباله و نخاله از اقداماتی بود که پیش از این ایام انجام شد.
 
وی با اشاره به هرس و رسیدگی به فضای سبز محوطه موکب، افزود: استقرار چهار مخزن فان، ۱۰ کارتن پلاست و کیسه زباله نظافت همه‌روزه و حمل زباله در دو شیفت کاری از دیگر اقدامات است.
 
مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به تسطیح ورودی موکب از جاده اصلی با چهار کامیون بارریزی خاطرنشان کرد: بارریزی و تسطیح بار زیرسازی و نخودی در محوطه موکب نیز به میزان ۱۰ کامیون انجام‌شده است.
 
حسینی اضافه کرد: تحویل و استقرار دو سرویس بهداشتی شامل ۶ چشمه سرویس زنانه و مردانه و در مجموع ۱۲ چشمه از دیگر اقدامات در این زمینه است.
 
حسینی با اشاره به تحویل یک منبع آب شیرین ۱۶ هزار لیتری و تأمین آب برای آن افزود: تحویل ۱۵ عدد سیلندر کپسول ال‌پی‌جی به دلیل نبود گاز در محوطه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به اصلاح تیرهای روشنایی و تأمین برق محوطه موکب گفت: نصب سایبان در محوطه و تحویل یک کانکس برای استقرار نیروهای بهداشت و درمان از دیگر اقدامات انجام‌شده است و سایر نیازهای موکب نیز به‌مرور در حال تأمین شدن است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcepx8z.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما