تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 13182
معاون امور زیربنایی منطقه یک شهرداری قم گفت: پروژه دفع آب‌های سطحی خیابان محتشم کاشانی، طبق برنامه زمان‌بندی‌شده تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید صدرا قاسمی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی خیابان محتشم کاشانی اظهار داشت: در ادامه اجرای پروژه رینگ دفع آب‌های سطحی شهر قم، اجرای این پروژه در منطقه یک و خیابان محتشم کاشانی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه لوله‌گذاری به قطر 1200 و در ارتفاع منفی 2.5 متر در این پروژه در حال اجراست، ابراز کرد: پروژه به‌صورت مقطعی و هر 200 متر لوله‌گذاری و بتن‌ریزی آن انجام می‌شود.
معاون امور زیربنایی منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اینکه خاک‌برداری قابل‌توجهی در این پروژه در حال اجراست، یادآور شد: به علت وجود تأسیسات شهری مانند آب، برق، گاز و مخابرات در مسیر لوله‌گذاری، مجبور به جابجایی این تأسیسات هستیم که مقداری در روند پروژه تاثیرگذاشته است.
وی عدم مسدودی مسیرهای دسترسی خیابان محتشم کاشانی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: تلاش شده مسیرهای دسترسی به‌منظور اجرای پروژه مسدود نشود که در این راستا از همراهی همشهریان تقدیر می‌کنیم.
به گفته وی، طبق برنامه زمان‌بندی‌شده این پروژه تا سه ماه آینده در خیابان محتشم کاشانی به اتمام می‌رسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcewz8z.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما