تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 13172
شهردار قم گفت: شهرداری هر کمکی در توان داشته باشد برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات انجام خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور فرماندار قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرداری هر چه در توان داشته باشد برای برگزاری پرشور انتخابات به کار می‌گیرد.
وی با اشاره به افتتاح 50 هزار میلیارد ریال پروژه شهرداری قم تا پایان سال افزود: این 170 پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیست‌محیطی، فرهنگی و ... به نشاط اجتماعی و رضایتمندی مردم کمک می‌کنند.
شهردار قم با تأکید بر اهمیت پرهیز از حواشی در آستانه برگزاری انتخابات اضافه کرد: هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد برخی حواشی مانع از خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز قم شود.
وی با اشاره به اینکه ارتقای خدمت‌رسانی عمومی یکی از ضرورت‌های ایام پیش رو است گفت: توجه به بهبود وضعیت آسفالت معابر یکی از عوامل رضایتمندی مردم است.
سقائیان نژاد اضافه کرد: از طرفی نظم و کیفیت حمل‌ونقل عمومی و تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم ازجمله موضوعاتی است که همواره باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت تبیین عملکرد شهرداری قم برای عموم مردم و نشاط‌آفرینی از این طریق گفت: شاید بسیاری از مردم ندانند که شهرداری قم در کمتر از یک سال 80 پلاک در پروژه عمار یاسر تملک کرد و این موضوع یک رکورد زنی در پروژه‌های شهری محسوب می‌شود.
شهردار قم با اشاره به اینکه هر چیزی موجب نگرانی مردم می‌شود باید از میان برداشته شود افزود: مدیران باید نسبت به پاسخگویی به شبهاتی که وارد می‌شود اهتمام داشته باشند تا اذهان عمومی نسبت به مشکلات و موفقیت‌های مدیریت شهری روشن شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdxf0f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما