تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 13128
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ارائه خدمات به زائران اربعینی در مسجد مقدس جمکران از 31 مرداد مصادف با 5 صفر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم صدوقی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، با اشاره به آمادگی کامل مسجد مقدس جمکران برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینی اظهار داشت: شبستان امام حسن عسگری(ع) به‌صورت مرکزی در استان میزبان زائران اربعینی خواهد بود.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات به زائران اربعینی در مسجد مقدس جمکران از 31 مرداد مصادف با 5 صفر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، مطرح کرد: سال گذشته به بیش از 100 هزار زائر اربعینی از شهرها و کشورها مختلف در جمکران خدمات ارائه شد.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه از این تعداد حدود 24 هزار زائر غیرایرانی بودند، تصریح کرد: پارکینگ شماره 2 مسجد مقدس جمکران کامل در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.
وی از خدمات‌رسانی موکب مسجد مقدس جمکران در عمود 1070 مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی خبر داد و افزود: این حجم از خدمات‌رسانی بدون کمک دستگاه‌ها سخت است و باید همه کمک کرده تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم که در این زمینه شهرداری همکاری‌های مناسبی دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcevz8z.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما