تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : 12979
شهردار قم گفت: رسانه امروز یک علم، هنر، فن و سرمایه‌ای ارزشمند برای ارتقای سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.
رسانه علم و هنری متعالی است / لزوم توجه به فناوری‌های جدید در عرصه رسانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات قم اظهار داشت: آرزو می‌کنیم که جایگاه رسانه و وظایف و مسئولیت‌هایی که مترتب بر این حرفه است، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز رسانه جایگاه بسیار رفیع و حساسی دارد افزود: استفاده از تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی بر این حساسیت افزوده است.
شهردار قم با اشاره به اینکه فناوری‌های روز موجب شده امروز عموم مردم امروز در تولید محتوا نقش داشته باشند گفت: بروز بودن در ارتباط با علم رسانه مسئله بسیار مهمی است.
وی با اشاره به اینکه رسانه علم، فن و یک هنر ارزشمند است ادامه داد: باید به این علم و فن در ابعاد مختلف مجهز شد.
سقائیان نژاد به مسئله مهم امید آفرینی و نظارت در جامعه توسط رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: هر قدر در این مسئله سرمایه گذاری مادی و معنوی انجام شود، فواید بسیاری دارد.
وی با اشاره به اهمیت تقویت جایگاه رسانه در شهر قم افزود: رسانه باید در تراز انقلاب اسلامی کارآمدی خود را افزایش داده و اعتلا پیدا کند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: در شهرداری که ارتباط منسجمی با مردم وجود دارد مسئله رسانه حساس‌تر است و تمام بخش‌ها باید خود را به سواد رسانه‌ای و مهارت‌های این حوزه مجهز کنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchwwnz.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما