تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : 12978
شهردار قم ضمن تأکید بر وحدت درون و بیرون در مجموعه مدیریت شهری گفت: در صورت همدلی و همراهی بین اعضای شورا و شهرداری می‌توان کارها را پیش برد.
"وحدت" و "همدلی" رمز موفقیت مدیریت شهری قم در سال‌های گذشته/همراهی شورا و شهرداری عامل پیشرفت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک آغاز سومین سال شورای شهر اظهار داشت: از خداوند طلب کمک و یاری برای خدمت به مردم و حل مشکلات شهر را داریم.
وی با تأکید بر همدلی و همراهی شورای شهر و شهرداری افزود: در صورت همدلی و همراهی بین اعضای شورا و شهرداری می‌توان کارها را پیش برد و از برکت این همدلی مردم برخوردار باشند و اگر تا امروز کاری در قم انجام‌شده به برکت همین وحدت بوده است.
شهردار قم، وحدت را شامل دو بخش وحدت درونی و وحدت بیرونی دانست و تصریح کرد: باید درون خود را برای پذیرش تمام مخالفت‌ها و ناملایمتی ها آماده کنیم تا بتوانیم وحدت درون داشته باشیم و خداوند نیز بر این امر در قرآن تأکید کرده است.
وی ادامه داد: تا وحدت درون برای ما حاصل نشود وحدت بیرونی ظهور پیدا نکرده و نمی‌توانیم مردم را از خدمات خود بهره‌مند کنیم و ان شالله در پرتو این وحدت شاهد رضایت مردم از عملکرد خود باشیم.
دکتر سقاییان نژاد در  ادامه به‌روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاری آزادگی و حریت است تا بتواند حقایق را منعکس کرده و حلقه بین مردم و مسئولان باشد و مانند گلبول‌های سفید از مردم و جامعه محافظت کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری تا جایی که قانون به آن اجازه می‌دهد از خبرنگاران حمایت کرده و کمک می‌کنیم مطالبات این قشر از جامعه در مسیر درست محقق شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg7y9q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما