تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 12910
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری آنا صنعت پاسارگاد قم گفت:در مورد جذب بازیکنان با توجه به رویکرد باشگاه برای بومی گرایی و جوان گرایی، ترکیب امسال تیم‌ ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسین صبوری روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به این‌ که‌ تمرینات تیمش از اول خردادماه امسال آغاز شد اظهار داشت: برای ترکیب امسال خود پنج بازیکن بومی با سابقه به قم برگردانده شدند و ۸۰ درصد بازیکنان آنا صنعت قم بومی هستند.
وی ادامه داد: ۲۰ درصد بازیکنان غیر بومی تیم هم کسانی هستند که فوتسال آنها در قم رشد کرده است.
صبوری افزود: تمرینات بسیار منظمی داشتیم و یک ماه پیش آماده شروع بازی های لیگ برتر بودیم اما با توجه به حضور تیم‌ ملی امید در تورنمت کافا برنامه ها تغییر کرد و لیگ از جمعه هفته جاری آغاز می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت چند بازی تدارکاتی خوب با گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، صنایع هرمزگان، گهر سیرجان و مقاومت قم انجام دادیم و به اهدافی که می خواستیم رسیدیم‌.
وی گفت: به لحاظ شرایط آمادگی بدنی و مسائل تاکتیکی آماده آغاز لیگ برتر فوتسال و منتظر حضور هواداران هستیم.
سرمربی آنا صنعت قم تاکید کرد: در رقابت حرفه ای ۱۴ تیم نمی توان از قبل رتبه پایانی را پیش بینی کرد و سیاست مشخص شده باشگاه این است که تیم سرسخت و با اخلاق به مسابقات بیاوریم و به لحاظ رتبه بندی امسال در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.
وی گفت: طبق قرعه کشی انجام شده، با چهار تیم اول تا چهارم فصل گذشته لیگ برتر در دور رفت در خانه بازی داریم و این در حالیست که بازی های خانگی ما در دور رفت سخت تر است و هفت بازی خارج از خانه و ۶ بازی داخل خانه داریم.
وی بیان کرد: جو سالن ورزشی شهید حیدریان یکی از نکاتی است که روی آن حساب باز کرده ایم و هواداران باید از تیم شهرشان حمایت کنند و این تیم از سال های گذشته دلخوشی مردم شهر قم بوده است.
صبوری افزود: نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در سال های گذشته همیشه با مشکلات مالی مواجه بوده و نتوانسته است به موفقیت دست پیدا کند و مهم ترین مشکل، مشکلات مالی بوده است.
وی گفت: طی تمهیدات اندیشیده شده در باشگاه و جلسات با لیدرها امیدواریم که جو خوبی در سالن شهید حیدریان باشد و این در حالیست که همیشه تیم ها از حضور در ورزشگاه حیدریان و جو سنگین آن با حضور هواداران پرشور قمی در هراس بوده اند.
صبوری در خصوص عدم جذب علی اصغر حسن زاده بازیکن با سابقه قمی فوتسال کشور در تیم آنا صنعت قم ابراز داشت: این بازیکن یکی از مفاخر فوتسال ما است و هر تیمی آرزو دارد حسن زاده در تیمش باشد اما بازیکنان یکسری شرایط شخصی خود را در نظر می گیرند و فکر می کنم حسن زاده دوست داشت در باشگاه ما باشد ولی باشگاه فعلا شرایط جذب وی را نداشت و قبل از ورود به فصل نقل و انتقالات حسن زاده تیمش را انتخاب کرده بود.
ترکیب تیم فوتسال آنا صنعت قم تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه است
روزبه بروفه
قائم مقام باشگاه آنا صنعت پاسارگاد قم نیز در این نشست گفت: هم اکنون بیش از ۷۰۰ نفر در آکادمی و تیم های آناصنعت، فعالیت و از امکانات باشگاه استفاده می کنند.
روزبه بروفه افزود: در ایران باشگاه های ورزشی باشگاه های پول ساز نیستند و فقط باید هزینه صورت گیرد و این در حالیست که در سطح تماشاگران نهایتا می توانیم دو هزار نفر را در بازی های خانگی لیگ برتر پذیرا باشیم و بقیه علاقه مندان باید از طریق سیمای استانی قم مسابقات خانگی را تماشا کنند.
وی بیان کرد: در سایر نقاط دنیا و کشورهای صاحب ورزش،‌ شبکه های تلویزیونی برای پخش زنده مسابقات ورزشی به سراغ باشگاه ها می آیند اما در ایران باید برای پخش زنده خود با صدا و سیما قرارداد ببندیم و پول پرداخت کنیم.
وی گفت: در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با استرس بسیار زیادی توانستیم تیم را نگه داریم اما امسال تجربه سال قبل به ما کمک کرد و ذهنیت ما از روز اول کار برای این فصل در قالب بومی گرایی بود.
بروفه افزود: زمانی که حسین صبوری به عنوان سرمربی با سن ایچ ساوه در فصل گذشته در کورس قهرمانی بود به دنبال جذب وی بودیم که مربی بومی است.
وی ابراز داشت: پنج بازیکن از بهترین های فوتسال قم را امسال به تیم نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بازگرداندیم و این ها سرمایه هایی بودند که به دلیل معضلات مالی نتوانسته بودیم طی سال های گذشته از آنان به عنوان بازیکنان بومی قم استفاده کنیم.
وی گفت: شاید نماینده قم در سال های گذشته از تیم های از پیش بازنده محسوب می شد اما اکنون رقبا شرایط تیم ما را بررسی می کنند و کاملا روی آنا صنعت به عنوان تیم قدرتمند حساب باز می شود.
قائم مقام باشگاه آنا صنعت قم افزود: برنامه سه ساله با حسین صبوری به عنوان سرمربی تیم داریم که در سه سال آینده با کمترین میزان هزینه تیم در سه رده اول جدول قرار بگیرد و امیدواریم عنوان قهرمانی را نیز کسب کنیم.
وی در زمینه حضور بانوان در بازی های خانگی آنا صنعت در ورزشگاه شهید حیدریان گفت: سالن ورزشی ۲ هزار نفری حیدریان می تواند میزبان بانوان باشد چراکه سکوی بانوان، ورودی مجزا و سرویس بهداشتی جداگانه دارد و بانوان قمی نیز می توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در این زمینه باشگاه آنا صنعت نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کرده ولی هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccxoqs.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما