تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 12815
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم اظهار داشت: این طرح در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم موردبررسی قرارگرفته است.
وی افزود: به‌زودی طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم مطرح‌شده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.
وی از عدم دفن مستقیم 700 تن زباله به‌صورت روزانه خبر داد و گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه امحا زباله در شهر قم وجود دارد و سایر شهرها می‌توانند از الگوهای زیست‌محیطی شهر قم استفاده کنند.
اصفهانیان مقدم در پایان تأکید کرد: برای رسیدن به 25 متر سرانه فضای سبز باید پساب موردنیاز شهرداری در اختیار ما قرار گیرد و شهرداری آمادگی توسعه فضای سبز را داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgn79q.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما