تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 12732
شهردار قم ایجاد 35 تقاطع غیرهمسطح و شکل‌دهی به بلوارهای و بزرگراه‌های شهری را گامی برای تکمیل زیرساخت‌های شهری و ایجاد مقدمه امور نرم‌افزاری توصیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اظهار داشت: تأکید بر ایجاد 35 تقاطع غیرهمسطح و تکمیل بزرگراه‌ها و بلوارهای شهری به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های شهر قم است.
وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌های شهر برای پرداختن به امور نرم‌افزاری مانند مسائل هوشمند سازی و موضوعات فرهنگی امری ضروری است.
شهردار قم با اشاره به اینکه برنامه دوم راهبردی شهرداری بیشتر به مسائل نرم‌افزاری تکیه دارد افزود: در دو سال باقی‌مانده از این برنامه باید تمرکز اساسی بر مسائلی مانند هوشمند سازی شهر، شهرداری الکترونیک، اقدامات فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.
وی داشتن دغدغه در پیشبرد امور را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بایسته برای مدیران دانست و گفت: کار و تلاش در چارچوب دستورات اسلامی همیشه مورد تأکید شهرداری قم است.
سقائیان نژاد اظهار داشت: همیشه تأکید کرده‌ایم که هر فعالیت و تلاشی باید با رعایت الزامات شرعی همراه باشد و در این قالب چارچوب‌مند شود.
وی با اشاره به اینکه در سال 194 شهرداری قم دو هزار میلیارد تومان بدهی کلان بانکی و 560 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داشت افزود: در حال حاضر بدهی‌های بانکی ما در حد عرف بوده و بدهی به پیمانکاران نیز به کمتر از 50 میلیارد تومان رسیده است.
شهردار قم اطمینان، پایداری، سلامت و دوراندیشی را از خصوصیات مدیریت مالی و اقتصادی شهرداری قم دانست و گفت: در هر جایگاهی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که زمینه برای بهبود شرایط آینده فراهم شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcewf8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما