تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : 12685
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به وجود همدلی میان شهرداری قم و نیروی انتظامی گفت: از هر ظرفیتی برای خدمت به شهروندان و مدیریت شهری استقبال می‌کنیم.
وجود همدلی میان شهرداری قم و نیروی انتظامی/ قم از نظر فضای سبز و اجرای پروژه‌های شهری، پیشرفت خوبی داشته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری در دیدار با سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهر گفت: تلاش‌های شهرداری قم زبانزد بوده و خدمات موجب رضایت مردم شده و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: با توجه به حضور زائران، خدمت به قم و جایگاه آن ارزشمند است، به‌خصوص در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در قم صورت گرفته و از نظر فضای سبز و اجرای پروژه‌های شهری شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم.
وی بیان کرد: خرسندیم که در این عرصه مدیریت شهری، حتی پاکبانان احساس تکلیف ویژه‌ای در ارتباط با امنیت شهر و محلات دارند و این ظرفیت مهم، نشان‌دهنده همدلی خوبی میان شهرداری و نیروی انتظامی است.
میرحیدری تصریح کرد: از هر ظرفیتی برای خدمت به شهروندان و مدیریت شهری استقبال می‌کنیم و دراین‌باره همراهی شهرداری و نیروی انتظامی می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات ثمربخش باشد.
وی خاطرنشان کرد: امکانات خوبی برای تفریح و سرگرمی جوانان در قم فراهم‌شده و توسعه بوستان‌ها و فضای سبز نیز یکی که از ظرفیت‌های مطلوب است، در این راستا می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر در جهت حفظ امنیت عمومی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری تلاش کرد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: شکل‌گیری پلیس تخصصی و دیدارهای مردمی ازجمله رویکرد پلیس در سطح محلات قم است و حضور در محلات و تعامل با مدیران شهرداری در مناطق می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف و ایجاد آرامش و خدمت‌رسانی بهتر داشته باشد.
وی بیان کرد: در شرایطی که دشمن درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است، هر خدمتی برای رفع مشکلات مردم، ارزشمند و قابل‌تقدیر است.
میرحیدری تصریح کرد: در حوزه ترافیکی نیز چشم‌اندازهای خوبی در گسترش تعاملات میان پلیس و شهرداری به‌خصوص در ایام خاص برای رفع گره‌های ترافیکی شاهد بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: ایجاد امنیت در پارک‌ها بوستان‌ها و مقابله با ناهنجاری‌ها و ایجاد رفاه برای خانواده‌ها از اولویت‌های مهم این همکاری است و خدا را شکر می‌کنیم اراده قوی در شهر قم برای رفع معضلات و مشکلات وجود دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbs0b8.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما