تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 12674
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره مشکلات مختلف مردم از جمله معضلات بخش مسکن، بر لزوم امیدآفرینی در جامعه با اطلاع رسانی پیرامون فعالیت های انجام شده تاکید کرد.
تاکید رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر امید افزایی در جامعه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران، ضمن تأکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی نسبت به دستاوردها و اقدامات صورت گرفته، بیان کرد: اگر چه کار باید برای خدا صورت پذیرد؛ اما برای دلگرم کردن مردم باید اطلاع رسانی‌ها تقویت شود. متأسفانه اطلاع رسانی‌ها در خور آنچه انجام گرفته نیست.
وی ادامه داد: امید افزایی، که مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- پیوسته بر آن تأکید دارند، تنها به واسطه عملکرد مناسب و انعکاس گزارش آن در جامعه میسر می‌شود.
وی خطاب به شهردار تهران افزود: در کارها و فعالیت‌های شهرداری، با اولویت‌بندی و نیازسنجی عمل کنید و از ظرفیت نخبگان استفاده کنید تا تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی برای سراسر کشور و حتی برای گردشگران خارجی، جنبه الگویی داشته باشد.
امام جمعه قم خواستار اجرای عدالت و رفع تبعیض در ارائه خدمات شهری به شهروندان شد و اظهار داشت: نباید میان سطح خدمات شهرداری در شمال و جنوب شهر تفاوت زیادی وجود داشته باشد.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء، گفت: مسئله مسکن، موضوع جدی امروز است. اجاره‌ها در برخی شهرها تا چند برابر افزایش پیدا کرده و قشر وسیعی از مردم در تهیه مسکن دچار مشکل شده‌اند و مسئولین باید در حل این مشکل تلاش کنند.
لزوم رعایت استانداردهای لازم ساخت و ساز
وی رعایت استانداردهای لازم ساخت و ساز را عامل کاهش صدمات احتمالی در صورت وقوع حوادث طبیعی دانست و تأکید کرد: با توجه به قرار داشتن شهر تهران روی گسل زلزله باید ساختمان‌ها با استحکام کافی ساخته شوند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تقویت حمل و نقل عمومی و نقش آن در کاهش آلودگی هوا، ابراز داشت: برای اینکه مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، باید نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌های منظم اطمینان پیدا کنند، به گونه‌ای که برای رفت و آمد آنان در سطح شهر تسهیلات فراهم شود و نیاز به استفاده از خودروهای شخصی پیدا نکنند.
لزوم چاره‌اندیشی برای مشکلات معتادان و تکدی گران
وی ساماندهی معتادان و تکدی گران را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: زیبا سازی چهره شهر تنها به کاشت گل و گیاه نیست؛ بلکه باید معتادان و تکدی گران با همکاری دستگاه‌های ذی ربط ساماندهی شده و برای مشکلات آن‌ها چاره اندیشی شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxmev.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما