تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 12595
شهردار قم گفت: گزینه‌های مختلفی برای اجرای پروژه تونل امام موسی صدر در حال بررسی است که با جمع‌بندی نهایی و بررسی جوانب مختلف این پروژه با توجه به حساسیت‌ها و سختی‌ها، مراحل اجرایی آن عملیاتی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد صبح امروز در بازدید استاندار از پروژه‌های عمرانی شهر قم، با اشاره به آغاز اجرای پروژه پارکینگ شرقی اظهار داشت: این پروژه در 22 هزار مترمربع عرصه و با زیربنای 120 هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه وجود 2 خانه تاریخی مشکلاتی در روند اجرایی پروژه ایجاد کرده است، ابراز کرد: یکی از اقدامات همزمان با آغاز تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی جابجایی دست‌فروشان و انتقال آنان به سازه‌های جدید نصب‌شده است.
شهردار قم با اهمیت تعیین تکلیف املاک مجاور پروژه به‌منظور بهسازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: حدود 15 خانه نیاز به تملک دارد که هماهنگی‌ها در این زمینه انجام‌شده است.
وی اجرای زیرگذر امام موسی صدر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: گزینه‌های مختلفی برای اجرای این طرح در حال بررسی است که با جمع‌بندی نهایی و بررسی جوانب مختلف این پروژه با توجه به حساسیت‌ها و سختی‌ها، مراحل اجرایی آن عملیاتی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbssb8.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما