تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 12585
پویش "برای مردم ..." به‌منظور تشریح برخی از اقدامات و دستاوردهای شاخص شهرداری قم در طول هشت سال گذشته هم‌زمان با 14 تیرماه روز ملی شهرداری‌ها اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پویش "برای مردم ..." به‌منظور تشریح برخی از اقدامات و دستاوردهای شاخص شهرداری قم در طول هشت سال گذشته هم‌زمان با 14 تیرماه روز ملی شهرداری‌ها اجرا می‌شود.
به گزارش شهرنیوز؛ هم‌زمان با 14 تیرماه روز ملی شهرداری‌ها و لزوم تبیین اقدامات و عملکرد مجموعه شهرداری قم در امور مختلف شهری، اجرای پویش "برای مردم ..." در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.
آشنایی بیشتر شهروندان با خدمات متنوع شهرداری قم و مقایسه‌ای میان آنچه در طول دوره 8 سال گذشته در شهر قم با اجرای پروژه‌های مختلف به انجام رسیده است از اهداف اصلی اجرای این پویش است.
استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی ازجمله تبلیغات شهری و فضای مجازی، حضور مدیران شهری در میان شهروندان و تولید و انتشار محتوای عملکردی در رسانه‌ها از ظرفیت‌هایی است که به‌منظور اثرگذاری بیشتر این پویش در دستور کار قرارگرفته است.
گستره فعالیت، وظایف و مأموریت‌های شهرداری‌ها با تعریف 372 وظیفه بر اساس قوانین محلی و کشوری از نکاتی است که با توجه به تغییر نقش شهرداری‌ها در سال‌های اخیر از یک‌نهاد خدماتی به یک سازمان اجتماعی نیازمند تشریح و تبیین است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcammn6.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما