تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : 12171
قهرمان کشتی آلیش زنان آسیا گفت: پس از قهرمانی در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا عزم و برنامه ریزی خود را بر روی کسب مدال در مسابقات جهانی گذاشته ام.
قهرمان آلیش زنان آسیا: برای کسب مدال جهانی برنامه دارم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ام البنین محسنی که هفته گذشته در رقابت های کشتی آلیش قهرمانی زنان آسیا در ازبکستان مدال نقره بخش کلاسیک و مدال طلای بخش آزاد را به خود اختصاص داد روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: مسابقات جهانی کشتی آلیش دو ماه دیگر در کشور ترکیه برگزار می شود و امیدوارم با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی آلیش بانوان کشورمان باز هم برای ایران افتخار آفرینی کنم.
وی افزود: برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی می بایست در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کردیم که هیات کشتی قم و دیگر مسئولان ورزشی استان حمایتی از بنده نکردند و با هزینه شخصی عازم مسابقات شدم.
وی بیان کرد: پس از برگشت از مسابقات آسیایی نیز تاکنون پاداشی از سوی مسئولان استان در حوزه ورزش و غیر از ورزش دریافت نکرده ام.
قهرمان آلیش زنان آسیا: برای کسب مدال جهانی آلیش برنامه دارم
محسنی افزود: در دهه کرامت قرار داریم و یکی از رموز موفقیت بنده توسل به حضرت معصومه(س) بود و این موضوع روحیه بسیار بالایی را نصیبم کرد.
وی که ۲۷ سال سن دارد و عنوان می کند می تواند تا سال های دیگر در خدمت کشتی آلیش کشور باشد بیان کرد: از سال ۹۵ در رشته راگبی  فعال هستم و همراه با تیم ملی در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب مقام سوم مسابقات غرب آسیا شدم.
مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا به تازگی در کشور ازبکستان برگزار و تیم ملی زنان ایران در دو بخش کلاسیک و آزاد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
قهرمان آلیش زنان آسیا: برای کسب مدال جهانی آلیش برنامه دارم
 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb88b8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما