تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : 12140
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: امسال طرح اوقات فراغت در مراکز ۱۰ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان درحال برگزاری است و ۱۰ هزار کودک و نوجوان تحت پوشش قرار می‌گیرند.
۱۰ هزار نفر در طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان قم شرکت می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد غفاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تابستان امسال برنامه مفصلی در بخش‌های مختلف فرهنگی، ادبی، علمی و هنری اجرا می‌شود و کارگاه‌های عمومی نیز تشکیل خواهد شد تا تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش فعالیت‌ها قرار گیرند.
وی با بیان این سن حضور در کانون از ۶ تا ۱۸ سال است، اضافه کرد: امسال کلاس‌های مختلفی از جمله نقاشی، رنگ و بازی، پرورش خلاقیت، نمایش در قالب بازی، فعالیت‌های حرکتی و کلاس‌های آموزشی برای کودکان ۴ تا ۶ سال نیز در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تعداد افراد شرکت‌کننده در طرح اوقات فراغت سال گذشته رشد حدود پنج برابری داشت و در بازه زمانی پارسال ۵۰۰ کلاس مختلف برگزار شد.
غفاری بیان کرد: امسال کلاس‌های طرح اوقات فراغت کانون از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه داد و امیدواریم بتوانیم ۱۰ هزار کودک را در کلاس‌های مختلف مهارتی، فرهنگی، هنری، علمی، ادبی فعالیت‌های جاری کانون و کتابخانه‌ای تحت پوشش قرار دهیم.
وی افزود: در کتابخانه کانون بیش از ۱۱۰ هزار جلد کتاب برای گروه‌های سنی مختلف با موضوعات متنوع موجود است.
وی، کارگاه‌های محاسبات ذهنی، نجوم، باستان‌شناسی، رباتیک، الکترونیک، آشنایی با نانو، هوافضا، زیست‌شناسی، مهارت‌های یارانه‌ای، شعر،داستان، نوشتن خلاق، نقاشی، طراحی، رنگ و بازی، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی، ساخت عروسک‌های نمایشی، بازیگری، نمایش خلاق، کاردستی، مفاهیم قرآنی، شطرنج، نقالی و عروسک‌سازی را از جمله کلاس‌هایی عنوان کرد که در طرح اوقات فراغت تشکیل می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchvznz.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما