تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 12036
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز:

پروژه میدان نماز به زودی به بهره داری می رسد

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز با اشاره به اینکه این پروژه زیر بار ترافیکی رفته است، گفت: امروز این پروژه تقریباً قابل‌بهره‌برداری است و فقط برخی عملیات جزئی و تکمیلی از آن باقی‌مانده که در حال اجرا است.
پروژه میدان نماز به زودی به بهره داری می رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدعلی کلهر مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  با اشاره به اینکه این پروژه از اواخر سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: از همان روز اول این پروژه با جزئیات روگذر، زیرگذر و میدان سطح صفر شروع به کارکرد.
وی ادامه داد:  قرارداد این پروژه ۷۰ میلیارد تومان و ۶۰ میلیارد تومان نیز تعدیل این پروژه بوده است.
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز با اشاره به اینکه امروز این پروژه زیر بار ترافیک رفته است، گفت: امروز این پروژه تقریباً قابل‌بهره‌برداری است و فقط برخی عملیات جزئی و تکمیلی از آن باقی‌مانده که در حال اجرا است.
کلهری در ادامه با اشاره به مشخصاتی از پروژه عنوان کرد: در این پروژه شاهد روگذری به مساحت ۴۵۰ متر، زیرگذری به مساحت ۵۵۰ متر و شعاع میدان به مساحت ۷۰ متر هستیم.
وی اضافه کرد:  این پروژه چهار دستگاه پل در سطح صفر قرار دارد. تملکات این پروژه در سال‌های گذشته بر اساس طراحی که انجام شده صورت‌گرفته بود.
مدیر پروژه میدان نماز از معارضات تأسیسات این پروژه یادکرد و گفت: کابل مخابرات خیابان جمهوری، لوله آب ۴۰۰ و ۲۰۰، برق فشارقوی، لوله گاز و... ازجمله این معارضات تأسیساتی هستند که در مجموعه ۶ ماه پروژه را به تأخیر انداختند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb0gb8.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما