تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 11996
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۹ پلاک در ادامه اجرای پروژه فاز 5 عمار یاسر خریداری‌شده است، گفت: برای تکمیل طرح تا خیابان شهید فاطمی تملک 10 پلاک باقی‌مانده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رمضانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به اینکه سال گذشته جلسه بسیار خوب و مهمی با حضور دادستان و شهردار در خصوص تعیین تکلیف تملکات پروژه فاز 5 عمار یاسر برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه تأثیر بسیاری در تملکات این پروژه داشت.
وی با بیان اینکه با حمایت شورای اسلامی شهر در طول سال گذشته ۶۲ پلاک تملک و تخریب شد، یادآور شد: ارزش این تملکات 330 میلیارد تومان است، درحالی‌که بودجه شهرداری منطقه 7 تنها 100 میلیارد تومان بود.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری نیز ۹ پلاک خریداری‌شده است، اذعان کرد: برای تکمیل طرح تا خیابان شهید فاطمی تملک 10 پلاک باقی‌مانده است.
وی با تأکید بر اینکه در تملکات موردی نداشتیم که پس از توافق با شهرداری شخصی متضرر شده باشد، ابراز کرد: خواهشمندیم سایر ساکنین نیز زودتر توافق کنند چراکه دیرکرد این پروژه هزینه‌های عمرانی آن را افزایش می‌دهد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfv1dy.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما