تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 11994
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز گفت: کابل مخابرات بلوار جمهوری، لوله‌های آب 400 و 200، برق فشارقوی، لوله گاز و ... ازجمله معارضات تأسیساتی بوده که در مجموع 6 ماه پروژه را به تأخیر انداختند.
معارضات تأسیساتی از دلایل تأخیر در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز قم/انجام 85000 مترمکعب خاک‌برداری در پروژه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدعلی کلهر در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به اینکه روگذر، زیرگذار و میدان همسطح این پروژه از اواخر سال 99 در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: قرارداد این پروژه 70 میلیارد تومان بوده که 60 میلیارد تومان نیز تعدیل پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه امروز این پروژه تقریباً قابل بهره‌برداری است، یادآور شد: در حال حاضر برخی از موارد تکمیلی در این پروژه در حال اجرا است.
مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز افزود: در این پروژه شاهد روگذری به طول 450 متر، زیرگذری به طول 550 متر و میدان به قطر 70 متر هستیم.
وی با اشاره به اینکه در این پروژه چهار دستگاه پل در سطح صفر قرار دارد، ابراز کرد: تملکات این پروژه در سال‌های گذشته انجام‌شده بود و بیشترین مشکل معارضات تأسیساتی بوده است.
کلهر از معارضات تأسیسات این پروژه یادکرد و گفت: کابل مخابرات بلوار جمهوری، لوله‌های آب 400 و 200، برق فشارقوی، لوله گاز و ... ازجمله این معارضات تأسیساتی هستند که در مجموع 6 ماه پروژه را به تأخیر انداختند.
وی حجم آرماتور مصرفی در این پروژه را 2 هزار تن برشمرد و اضافه کرد: در این پروژه 17 هزار مترمکعب بتن‌ریزی و 85 هزار مترمکعب خاک‌برداری انجام‌شده است
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdon0f.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما