تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 1199
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز دوشنبه در دیدار با رییس و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: امروزه علاوه بر دفاع نظامی باید پدافند غیرعامل در عرصه سلامت نیز در اولویت قرار گیرد.
وی ادامه داد: آمریکا و همراهانش قصد دارند با به راه انداختن جنگ بهداشتی و تخریب زیستی در کشور زاد و ولد جمهوری اسلامی ایران را تحت تاثیر قرار دهند.
وی اضافه کرد: همه گیر کردن بیماری در جامعه مهمترین توطئه دشمن بوده و تحریم های اقتصادی و اعمال فشار از طرف دشمنان برای رسیدن به این هدف تنظیم شده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پرونده دفاع مقدس همچنان در این استان باز است، بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی است و مردم استان در تمام صحنه ها این اقتدار را به رخ جهانیان کشیده اند.
سردار شهسواری گفت: سپاه شهدای این استان آمادگی کامل را دارد که در کنار دانشگاه علوم پزشکی به دورافتاده ترین نقاط مرزی آذربایجان غربی خدمات رسانی کند تا تمام مردم به یک میزان از خدمات بهره مند شوند.
وی ادامه داد: پزشکان این استان افتخار کنند که به مردم مناطق محروم خدمت می کنند زیرا این امر لطف خداوند بوده که نصیب آنان شده است.

** بیمارستان آیت الله خویی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: بیمارستان آیت الله خویی شهرستان خوی قبل از سال 1392 تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در حال حاضر با حمایت دولت تدبیر و امید طی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
دکتر جواد آقازاده افزود: حمایت های دولت تدبیر و امید از توسعه زیرساخت های عرصه سلامت موجب شده است تا 470 تخت جدید به مجموع تخت های بیمارستانی شهرستان خوی اضافه شود.
وی ادامه داد: بیمارستان 200 تختخوابی میاندوآب نیز دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد تا مردم این شهرستان نیز از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی برخوردار شوند.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به 75 درصد رسیده است، بیان کرد: روند ساخت این بیمارستان ادامه دارد و تا هفته دولت سال آینده این بیمارستان تخصصی نیز به بهره برداری می رسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اضافه کرد: با راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان، می توان خدمات ارزنده و شایسته ای را به بانوان این استان عرضه کرد.
دکتر آقازاده با تاکید بر اینکه راه اندازی این بیمارستان در راستای کاهش بار بیمارستان کوثر/مطهری/ ارومیه طراحی و ساخته شده است، گفت: پس از تکمیل آن، حوزه زنان از بیمارستان مطهری منتقل می شود و آن مرکز درمانی نیز به طور کامل به کودکان اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: تمام 600 هزار حاشیه نشین آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی هستند و خدمات این دانشگاه بدون کم و کاستی به تمام مردم استان در هر نقطه عرضه می شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از روند اجرایی بیمارستان تخصصی زنان ارومیه، آزمایشگاه مرجع، دی کلینیک و کلینیک تخصصی تدبیر و بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بازدید کردند.

https://qomefori.ir/vdcb.9b8urhb89iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما