تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 11874
مدیر شهرداری منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به‌ احیا و بهسازی ۶ فضای سبز کیلومتر بلوار پيامبر اعظم(ص) گفت: در فرایند آبیاری، حذف تانکر و اجرای شبکه آب خام 12 هزار و 560 متر لوله‌گذاری انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز منطقه به بیش از ۵ مترمربع اظهار داشت: با تلاش و همت مدیران شهری اقداماتی در رابطه با فضای سبز در دستور کار قرار گرفته و  بیش از ۱۰۰۰ اصله نهال و 20 هزار درختچه در سطح منطقه کاشته شده است.
وی با بیان اینکه در رابطه با ایمن‌سازی و کاهش رخدادهای طبیعی نیز به ۱۰ بوستان منطقه رسیدگی شده و بیش از  ۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده است، ابراز کرد: حدود ۲۵ دستگاه ورزشی و تندرستی و ۳ دست کمپلکس به بوستان‌های منطقه افزوده‌شده است.
مدیر  شهرداری منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: مجموع مبلغ پیمان‌کاری در سال جاری نسبت به سال گذشته، ۳۳ درصد  افزایش پیدا کرده و در رابطه با رسیدگی به درخواست شهروندان و پاسخگویی در سامانه  ارتباط مردمی ۱۳۷، منطقه پنج موفق به کسب رتبه برتر در دو سال گذشته شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcayan6.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما