تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 11337
عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اجرای عدالت به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مدیریت شهری گفت: وضع قوانین عادلانه مهم‌ترین مطالبه مردم از مدیریت شهر بوده و باید برای تخفیف‌هایی که در سال نسبت به عوارض اعمال می‌کنیم، یک نظام‌نامه مشخص تدوین شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به‌روز شهید و تبریک این روز اظهار داشت: با وجود بیش از 6 هزار شهید در قم، باید روز شهید را باشکوه برگزار کنیم.
وی با تأکید بر اهمیت برگزاری روز شهید توسط مدیریت شهری افزود: سردار سلیمانی معتقد بود، برای شهید شدن باید ابتدا شهید بود و ما نیز باید در بزرگداشت این جایگاه والا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر، تلاش کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه به تدوین نظام‌نامه‌ای برای تخفیف عوارض شهر تأکید کرد و گفت: وضع قوانین عادلانه مهم‌ترین مطالبه مردم از مدیریت شهر بوده و باید برای تخفیف‌هایی که در سال نسبت به عوارض اعمال می‌کنیم، یک نظام‌نامه مشخص تدوین شود.
وی لحاظ کردن اولویت‌های مدیریت شهری در اعمال تخفیف‌ها را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: توجه به محلات کم برخوردار و تشویق مردم به افزایش جمعیت نیز به‌عنوان اولویت‌های مدیریت شهری باید در اعمال درصد تخفیف برای عوارض در نظر گرفت.
استقامت در ادامه تصریح کرد: همچنین باید مناسبت‌های مذهبی مانند عید فطر، ماه رمضان، عید قربان و ایام‌الله دهه فجر نیز در تخفیف عوارض در نظر گرفته شود تا مردم از این فرصت برای پرداخت عوارض خود استفاده کرده و کمکی نیز به مردم در شرایط کنونی باشد.
وی در پایان یادآور شد: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری بخصوص شورا اجرای عدالت و عدم ظلم به شهروندان است و این موضوع در همه بخش‌های مدیریت شهری دنبال شده و شورا نظارت کافی بر آن دارد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcefx8z.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما