تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 11293
مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به راه اندازی عکاسخانه سنتی در نیمه شعبان گفت: 120 نیروی پاکبان و فضای سبز و همکاران اداری از منطقه 6 در جمکران به در ایام نوروز تا روز جمعه به خدمت پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد ترکمن در گفتگویی با اشاره به تلاش مدیریت شهری در ارائه خدمات به زائران و مسافران در نیمه شعبان اظهار داشت: تسهیل گری امور از توفیقاتی بوده که مدیران شهری قم و همه بدنه شهرداری دارد تا خادمین زائران و مجاوریان باشیم.
وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته، 8 ستاد و ستاد مرکزی شهرداری قم در محدوده جمکران فعال بود، ابراز کرد شهرداری منطقه 6 عهده‌دار مسئولیت از درب 2 تا 6 و سه پارکینگ و رینگ اول و دو بوستان در این محدوده است.
مدیر منطقه شش شهرداری قم افزود:120 نیرو از طرف شهرداری منطقه 6 به مسجد مقدس جمکران و اطراف آن در جهت خدمت‌رسانی شامل پاکبان و نیروهای فضای سبز اعزام شدند، ضمن اینکه مسئولان اداری و همه نیروها در سه شیفت کاری به انجام‌وظیفه می‌پرداختند.
وی با تأکید بر اینکه با همت همکاران مقدمات این مراسم باشکوه از روزها و ماه‌های قبل برای بهره‌برداری بهتر زائران فراهم‌شده بود، اذعان کرد: این خدمت‌رسانی تا روز جمعه ادامه داشت.
ترکمن با اشاره به راه‌اندازی آب‌نما و عکاسخانه سنتی یادآور شد: قم به دلیل زائرپذیری با بسیاری از شهرها متفاوت است و در ایام تعطیلات، مسئولیت شهر در قبال زائران و مسافران بیشتر می‌شود و وقتی قم به لحاظ زائرپذیری، ویژه بوده، خدمات نیز باید ویژه باشد.
وی تصریح کرد: برای ایام نوروز نیز ستادهای ده‌گانه خدمات خود را آغاز می‌کنند و شهرداری منطقه 6 نیز ستاد خود را در بلوار حضرت معصومه(ص) و در ورودی شهر از سمت جعفریه به قم مستقر می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfm0dy.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما