تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 11273
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در چند سال اخیر تمهیدات بسیاری در راستای تأمین جای پارک اندیشیده شده است و تاحدودی ظرفیت‌های مورد نیاز تأمین‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسین شعبان زاده در حاشیه ستاد تسهیلات سفر و خدمات زائرین شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مشکلات دیرینه‌ای در حوزه پارکینگ و جای پارک در شهر قم همزمان با نیمه شعبان وجود داشته است. 
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تمهیدات بسیاری در این راستا اندیشیده شده است و تاحدودی ظرفیت‌های مورد نیاز تأمین‌شده است، مطرح کرد: تلاش‌های بسیاری انجام‌شده ولی متأسفانه هنوز کمبودهایی در این عرصه وجود دارد. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: برای نیمه شعبان امسال نیز تلاش کردیم تمهیدات به‌گونه‌ای اندیشیده شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه 160 هکتار از زمین‌های اطراف مسجد مقدس جمکران برای پارک خودرو آماده‌سازی شده است، عنوان کرد: در سطح شهر و هسته مرکزی شهر نیز توانستیم 1000 واحد جای پارک به ظرفیت پارکینگ‌های موجود اضافه کنیم.
شعبان‌زاده با اشاره به اینکه در سال‌های پیش‌رو ظرفیت ارتقا پیدا خواهد کرد تا خدمات بهتری ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین خط‌کشی معابر نیز درحال انجام است و تا عید نوروز ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdsx0f.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما