تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 11219
آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید، در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مسعود امام زمان(عج)، از همه مردم خواست در هر جایی که هستند در ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان برای فرج آن امام بزرگوار دست به دعا بردارند.
آیت‌الله وحید خراسانی: همه ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان برای فرج دعا کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در این پیام آمده است: شب ولادت وجود مبارکی که از یمن وجود او تمام عالم و آدم، آسمان و زمین رزق و روزی می گیرند مانند لیله قدر است. باید این شب و روز احیاء شود هر کسی هر کاری از دستش بر می آید برای شادی آن قلب مبارک انجام دهد.
پیام ادامه یافته است: در این چند روز از رسیدگی به ایتام آن حضرت علیه السلام غافل نشوید. اطعام کنید، کمک برسانید به کسانی که در این تنگنای زندگی گرفتار شده‌اند. متوجه آن حضرت در تمام شبانه روز باشید که اجر خدمات شما با خود آن حضرت است ان‌شاء الله.
پیام حاکی است: همۀ مردم در هر جایی از عالم که هستند؛ در حرم‌های نورانی اهل بیت علیهم السلام در ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان همگی با دعای فرج (الهی عظم البلاء) دست به دعا بردارند و بعد از آن سورۀ حمدی برای مادر آن حضرت بخوانند. از خدا بخواهند ظهور موعود تمام انبیاء مرسلین را برساند، باشد که او بیاید تا گره از کار تمام عالم بگشاید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdnx0f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما