تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 11106
مدیر منطقه شش شهرداری قم از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی جداول فرسوده حاشیه خیابان شهید رئیس کرمی با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اجرای عملیات اصلاح و بهسازی جداول خیابان شهید رئیس کرمی اظهار داشت: عمليات اصلاح معابر سطح شهر، زيرسازي و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از ابتدای امسال آغاز شد و بهسازی و ساماندهی معابر خیابان شهید رئیس کرمی در راستای بهبود عبور و مرور شهری در نظر گرفته شد.
وی اصلاح جداول و پیاده‌روسازی سطح منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: اصلاح و يا جدول‌بندی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه از ديگر اقدامات شهرداري بوده و در حال حاضر نيز اصلاح جداول بلوار کشاورز جنوبی، بلوار آیت‌الله کاشانی و معابر فرعی به‌منظور ايجاد بستري مناسب جهت داشتن شهري زيبا با چشم‌انداز مطلوب بصري و تسهيل در رفت‌وآمد شهروندان و استفاده‌کنندگان از مسير توسط شهرداري در مرحله اجرا است. مدیر منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازي معابر اصلي و فرعي به‌عنوان يک اولويت مهم در دستور کار اين منطقه قرار دارد و براي عمران و نوسازي معابر و محلات برنامه‌های مختلفي بر اساس بودجه مصوب در طول سال جاري محقق می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciqzaz.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما