تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 11020
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) با اشاره به اینکه ایمان، وحدت کلمه و تبعید از رهبری رمز موفقیت و پیشرفت کشور است، گفت: جنگ امروز جنگ رسانه و فضای مجازی است.
جنگ امروز جنگ رسانه و فضای مجازی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که در تالار شهر برگزار شد با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن امسال را بسیار باشکوه و باعظمت پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمن‌شکن بود و مردم نشان‌دادن بعد از چهل و چهار سال با وجود مشکلات پای این نظام و انقلاب هستند و پشت رهبری ایستاده‌اند؛ چون آرمان‌های انقلاب پابرجاست.
وی ادامه داد: در این سال‌ها علی‌رغم تلاش‌های دشمن علیه این انقلاب و نظام اما روند روبه‌رشدی را می‌بینیم.
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران استان در اطلاع‌رسانی اخبار کنگره شهدا، گفت: سپاه و بسیج خدمت گذار مردم هستند تا نظام و انقلاب بتواند به آن اهداف بلند خود برسد.
وی افزود: یکی از شاخصه‌های مهم امروز در بحث امیدآفرینی در جامعه انعکاس اخبار خوب به مردم است. امروز درگیر جنگ ترکیبی و همه‌جانبه از سوی دشمن هستیم. یکی از پایه‌های این جنگ ترکیبی فضای مجازی و رسانه‌ها است.
سردار موحد با اشاره به اینکه امروز دشمن در جنگ سخت حریف ایران نمی‌شود، گفت: دشمن از هر نقطه‌ای که بخواهد علیه ایران حرکتی انجام دهد بلافاصله آن نقطه مورد هدف قرار خواهد گرفت.
وی ابراز داشت: امروز جنگ، جنگ رسانه و فضای مجازی است. امروز دشمن از طریق این فضا بر روی ذهن و قلوب جوانان ما اثر می‌گذارد. ما باید در اطلاع‌رسانی‌ها اخبار امیدآفرین به مردم بدهیم.
فرمانده سپاه قم خاطرنشان شد: باید روایت اول به‌صورت صحیح و درست و سالم و بدون تأثیر دشمن به مردم برسد تا مردم از حقیقت و واقعیت ماجرا باخبر شوند نه اینکه از طریق رسانه‌های دشمن اخبار اشتباه و غلط به آنها برسد.
وی عنوان کرد:  امروز باید به کمک یکدیگر فرهنگ ناب محمدی که همان فرهنگ انتظار و مهدویت است را از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به مردم تمام دنیا منعکس کنیم.
سردار موحد با اشاره به اینکه ایمان، وحدت کلمه و تبعید از رهبری رمز موفقیت و پیشرفت کشور است، ادامه داد: به برکت انقلاب و خون شهیدان امروز کشور از تحریم‌ها و تهدیدها فرصت ایجاد کرده است و روزبه‌روز در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.
وی عنوان کرد: هرچه این انقلاب پیش می‌رود به هدف نهایی خود نزدیک می‌شود و رسالت و وظیفه شما خبرنگاران هم سنگین‌تر می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdzz0f.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما