تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 10997
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امروز کدام حکومت را در دنیا سراغ دارید که نوع حکومتش را از مردمش سوال کرده باشد، امام در ۱۲ فروردین کمترین از ۲ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نوع حکومت را از مردم با همه پرسی سوال کرد، در حالی که مردم به ایشان ایمان و اعتماد داشتند.
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکومت را به همه پرسی مردم گذاشته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری میثم لطیفی جمعه شب در آیین جشن خانوادگی پیروزی انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار داشت: طی این ۴۴ سال بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده، شما غربی ها می‌خواهید به ما دموکراسی یاد بدهید، شما که وقتی وارد آمریکا شدید، پدرانتان مردم بومی آمریکا را به فجعترین شکل کُشتند.
معاون رئیس جمهور با ذکر این مطلب که به معنی واقعی کلمه مردم سالاری دینی در کشور ما هست و به کوری چشم دشمنان این انقلاب و این پرچم به دست صاحب واقعی خودش حضرت حجت‌(عج) خواهد رسید، و آن روز را جوان‌ها ما خواهند دید گفت: این‌ها فکر می‌کنند، که تازه نسخه برای ما می‌نویسند، شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، این مصداق کاری که در روزهای اخیر در کنگره آمریکا انجام شده است.
لطیفی افزود: آمریکا، اسرائیل و انگلستان و اذنابشان در منطقه از روز اول نمی‌خواستند این انقلاب پیروز شود و انقلاب اسلامی که امروز به چهل و چهارمین سال خود رسیده، مدیون خون شهیدان است.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: تحریم برای امروز نیست، از همان اول انقلاب، آمریکا تحریم ها را شروع کرد و هر بار نیز گفتند ۶ ماه بعد این انقلاب و این جمهوری اسلامی ساقط می‌شود، ولی به یُمن رهبری امام امت حضرت امام‌ و در ۳۲ سال گذشته به رهبری امام عزیزمان امام خامنه‌ای، این انقلاب محکم و استوار ایستاده و رو به جلو در حال پیشرفت است.
لطیفی در ادامه تصریح کرد: به تازگی در کنگره آمریکا آمدند و طرح ارائه شده توسط منافقان را تصویب و اعلام کردند ما می‌خواهیم دموکراسی و آزادی را به ایران برگردانیم و دنبال تشکیل یک حکومت سکولار، و جایگاه ویژه زن هستیم.
وی اظهار کرد: ما باید به این نادان‌ها که ۴۴ سال است، شیپور را از سر گشادش می‌زنند، بگوییم که اولا این طرحی که شما دادید، ۴۰ سال قبل که این افراد جوان بودند، کاری از پیش نبردند.
وی افزود: حالا بعد از ۴۴ سال که این‌ها همه پیر و فرتوت و عجوزه شدند، می‌خواهند طرح بدهند، این هم از بدبختی آمریکاست که دست به دامان چنین آدم‌هایی شده که طرح بنویسند.
معاون رئیس جمهور همچنین بیان داشت: ثانیا اینکه امروز کدام حکومت را در دنیا سراغ دارید که نوع حکومتش را از مردمش سوال کرده باشد، امام در ۱۲ فروردین کمترین از ۲ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نوع حکومت را از مردم با همه پرسی سوال کرد، در حالیکه برخی می‌گفتند، نیازی نیست، مردم به شما ایمان و اعتماد دارند.
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکومت را به همه پرسی مردم گذاشته است
وی با اشاره به ادعای غربی‌ها برای رساندن زن به جایگاه واقعی خود گفت: انقلاب اسلامی و امام راحل ما و مقام معظم رهبری ما، جایگاه واقعی زن را در منظومه حکمرانی اسلامی تفسیر کردند، امروز سهم زنان دانشمند ما، مادران فداکاری که در خانه و در عرصه تربیت فرزند با معیارهای اسلامی فعالیت دارند، معیار واقعی برای ارزش زنان است.
وی اضافه کرد: اگر قرار باشد، پرونده فجایعی که در کشورهای خودشان اتفاق می‌افتد را بازگو کنیم، شرممان می‌آید که صحبت کنیم، این‌ها که می‌خواهند در مورد زن به ما آموزش بدهند، فرسنگ‌ها فاصله دارند.
معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به طرح موضوع سکولار کردن جامعه ایران از سوی سیاستمداران آمریکایی یادآور شد: سکولار یعنی جدایی دین از سیاست و هر کسی زندگی خود را داشته باشد، این را هم کور خواندند، حاج قاسم عزیز و همه شهیدان به ما یاد دادند که ما ملت امام حسین‌(ع) هستیم.
وی با بیان اینکه حکومت علوی دقیقا در برابر خط سکولاریسم بود گفت: آن روزی که عده‌ای خواستند، مساله خلافت را از سیاست و دیانت جدا کنند، امیرالمومین و فاطمه زهرا ایستادند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: وقایع اخیر نشان داد، دشمنان اشتباه‌های گذشته خود را تکرار می‌کنند و حرف جدیدی ندارند و در اوج زبونی و پستی هستند و کاری نیز از پیش نخواهند بُرد، مادامی که این انقلاب متکی به اهل بیت و پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کند، این‌ها جایی نخواهند داشت.
وی با اشاره به پرونده فجایع کشورهای غربی و آمریکایی علیه زنان، بیان کرد: چنین کشورهایی با پررویی تمام امروز می‌خواهد اعتبار و ارزش بانوان ایرانی را نیز تخریب کنند.
لطیفی در تشریح وضعیت کشور در یک دهه گذشته با بیان اینکه شاخص بهره‌وری طی 10 سال گذشته منفی 0.9 بوده است، اظهار کرد: پیش از یک دهه گذشته شاخص بهره‌وری به طور میانگین در هر سال 2.5 بوده است ولی در دولت قبل به واسطه گره زدن همه مسائل کشور به برجام مشکلات فراوانی به وجود آمد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه تمام دغدغه دولت سیزدهم اقتصاد و معیشت مردم است، مطرح کرد: بعد از توفیقات دولت سیزدهم در گره گشایی از مشکلات کشور، دشمن نیز در این عرصه با تمام توان ورود کرده و تلاش در تشدید فشارها نموده است.
وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات همه گیری کرونا و نیز جنگ اوکراین زمزمه‌های کمبود مواد غذایی مطرح شده بود، عنوان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای اروپایی شاهد مشکلات این چنینی هستیم ولی در کشور با تدابیر مناسب و برنامه ریزی چنین اتفاقی رقم نخورده است.
لطیفی وضعیت فضای مجازی کشور را مدنظر قرار داد و افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی، تمام مطالب مرتبط با این شهید بزرگوار از فضای مجازی حذف می‌شدند.
وی با اشاره به اینکه در ایام اغتشاشات اخیر شاهد انواع خباثت‌ها ازجمله ساخت مواد منفجره در این فضای مجازی بودیم، خاطرنشان کرد: این اتفاقات موجب شد در مجموعه دولت به این نتیجه برسیم که باید از بستر پیام‌رسان‌های داخلی که امروز بیش از 30 میلیون کاربر دارند استفاده کنیم.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تا زمانی که بسترهای فضای مجازی از قانون جمهوری اسلامی تبعیت نداشته باشند از ظرفیت‌های پیام رسان های داخلی استفاده خواهیم کرد.
وی از پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال گذشته یاد کرد و گفت: این اتفاق موجب شده است تا امروز جمهوری اسلامی در عرصه فضا دارای رتبه جهانی باشد.
لطیفی پیشرفت‌های صنعتی کشور و تولید فولاد را مدنظر قرارداد و افزود: امروز 45 میلیون تن ظرفیت اسمی و 30 میلیون تن ظرفیت واقعی تولید فولاد در کشور است که این ظرفیت جمهوری اسلامی را به رتبه هفتم کشورهای جهان رسانده است.
وی اضافه کرد: اما درکنار تمام این پیشرفت‌ها مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تربیت نسل مستقل با انگیزه است که امروز می بینیم به جوان مومن و متخصص ایرانی در عرصه های مختلف در حال فعالیت می باشند.
در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آیین جشن خانوادگی پیروزی انقلاب، با حضور قشرهای مختلف مردم و برخی مسئولان استانی و کشوری، مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی، ستاد بزرگداشت دهه فجر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

این آیین با جلوه‌های ویژه‌ و زیبایی مانند رونمایی از تابلوی شهدای انقلاب، اجرای سرود دانش‌آموزی، اجرای تئاتر، طنین گلبانگ الله اکبر و نورافشانی همراه بود.
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکومت را به همه پرسی مردم گذاشته است
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکومت را به همه پرسی مردم گذاشته است
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکومت را به همه پرسی مردم گذاشته است
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfe1dy.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما