تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 10946
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر از فردا در سه سینمای این استان خبر داد.
پای سیمرغ جشنواره فجر به قم باز شد+جدول اکران فیلم ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری امیر علی عموزاده روز یکشنبه در نشست خبری جشنواره فیلم فجر در استان قم در تالار شهید آوینی اظهار داشت: این رخداد هنری  از فردا در سینما تربیت، پردیس بازار شهر و سالن شماره یک پردیس ونوس در قم آغاز به کار می کند.
وی ادامه داد: نمایش فیلم های جشنواره فجر در قم تا ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
عموزاده گفت: تعداد فیلم ها برای اکران در قم ۱۶ فیلم از ۲۴ فیلم سودای سیمرغ جشنواره فجر است که هر فیلم در سه نوبت در روزهای مختلف در معرض دید علاقه مندان به هنر سینما قرار می گیرد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ساعت اکران فیلم ها را ۱۸ و ۲۰ در هر سه سینما عنوان کرد و افزود: قیمت بلیت های جشنواره ۳۵ هزار تومان است که به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
پای سیمرغ جشنواره فجر به قم باز شد+جدول اکران فیلم ها
پای سیمرغ جشنواره فجر به قم باز شد+جدول اکران فیلم ها
پای سیمرغ جشنواره فجر به قم باز شد+جدول اکران فیلم ها
برگزاری نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن امسال در قم
وی در ادامه برگزاری نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن در قم را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه بین المللی قم واقع در خیابان خاکفرج برگزار می شود و ۱۰۰ ناشر برجسته دین در این رویداد حضور دارند.
وی ادامه داد: برای این رویداد برنامه های جنبی نیز خواهیم داشت و کتاب ها با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه خواهد شد.
عموزاده بیان کرد: در چند ماه گذشته و با وجود اوضاع سیاسی و اجتماعی جامعه، فعالیت های فرهنگی و هنری استان قم به سمت صعودی بود و نخستین جشنواره مطبوعات دینی را برگزار کردیم.
۱۳  اسفند ماه، اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی هشت بهشت
مدیر انجمن سینمای جوان قم نیز در این نشست گفت: جشنواره فیلمنامه نویسی «هشت بهشت» با موضوع فیلمنامه نویسی دفاع مقدس، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و سلامت برگزار می شود.
رضا ابوذر بیان کرد: تا پایان مهلت ارسال آثار که دهم بهمن ماه جاری بود ۱۵۰ فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شد که در دست هیات انتخاب است و ۳۰ بهمن نتیجه کار هیات انتخاب مشخص می شود که نزدیک به ۳۰ اثر به بخش مسابقه معرفی می شود و در اختیار داوری قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره ۱۳ اسفند ماه همراه با روز جوان در تالار مرکزی قم با اهدای جوایز به آثار برتر برگزار می شود.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjmhev.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما