تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 10909
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم حمایت از مدیران در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های شهری اگر قرار باشد اجرایی شود نباید قدرت ریسک را از مدیر منطقه سلب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مصطفی ملایی در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوردن مردم دو رویکرد خوب این شورا در اجرای برنامه‌های امسال است.
وی به شورای هماهنگی پیشنهاد تشکیل یک اندیشکده را داد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که یک اندیشکده تأسیس کرده و یک فضای نخبگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی طرح‌های نو ایجاد کند، همچنین از ظرفیت‌های هنرمندان به‌صورت گسترده در این فضا باید استفاده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ظرفیت‌های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها تدارک ببینیم.
وی در ادامه جلسه در خصوص لایحه تعدیل قرارداد بهره‌برداری ناوگان اتوبوس‌رانی تأکید کرد: این لایحه در حیطه وظایف شورای شهر نیست و شهرداری خود می‌تواند این قرارداد را اصلاح کند و تنها مصوبه کمیسیون به شهرداری ارسال شود و نیاز به مصوبه شورا ندارد.
ملایی در پایان به مشکلات تملک در عرصه پروژه بسط شرقی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های شهری اگر قرار باشد اجرایی شود نباید قدرت ریسک را از مدیر منطقه سلب کنیم زیرا پروژه شهری جلو نخواهد رفت و باید از مدیر خود حمایت کنیم زیرا این پروژه برای شهر قرار است اجرا شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci33az.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما