تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 10802
جلسه بررسی مشکلات و گره‌های ترافیکی منطقه 6 و برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، جلسه بررسی مشکلات و گره‌های ترافیکی منطقه ۶ و برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات با حضور احمد ترکمن مدیر منطقه شش شهرداری، حسن طلایی مشاور شهردار و سرگرد ولایی رئیس پلیس راهور حوزه نیروگاه برگزار شد.
در این جلسه مدیر منطقه شش شهرداری قم، اهمیت بخشی به حوزه فرهنگ ترافیک را یکی از راهکارهای توفیق در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک دانست و بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرداری تأکید کرد.
وی نگاه نزدیک و واقعی به مسائل و مشکلات در جهت حل چالش‌های ترافیکی را لازم خواند و بیان کرد: توسعه منطقه باید متناسب با قدمت منطقه باشد و  خواهان ارتقای طرح‌ها و فعالیت‌های راهنمایی و رانندگی در این منطقه هستیم.
ترکمن همچنین بر تعامل ویژه در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان شهید زنگارکی، مرکز تجاری بافت پیرامونی، خیابان شهید رئیس کرمی و خیابان امامزاده ابراهیم(ع) تأکید کرد.
در ادامه جلسه  سرگرد ولایی با اشاره به برنامه‌های نوروزی پلیس راهور که از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه اجرا می‌شود گفت: منطقه ۶ از مناطق دارای تراکم جمعیتی بالا و بافت فرسوده زیاد است که نیازمند توجه ویژه به گره‌های ترافیکی این منطقه است که با تعامل شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توان خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.
همچنین حسن طلایی مشاور شهردار نیز ضمن تقدیر از همکاری پلیس راهور حوزه نیروگاه در جلسات مربوط به منطقه و رفع ترافیک تصریح کرد: زحمات نیروی پرتلاش پلیس در ایجاد امنیت، تأمین آرامش مردم و برقراری انضباط اجتماعی قابل‌توجه بوده و قدردان آن هستیم.
وی تأکید کرد: با استفاده از دانش و تکنولوژی روز و تجهیزات هوشمند و بر پایه تفکر سیستمی و همکاری‌ها و هماهنگی‌های مشترک شهرداری و پلیس راهور اجزای شهر را به شهری موفق ، پیشرو و مطلوب تبدیل خواهیم کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcauan6.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما