تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 10636
تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با صدور پیامی ، با محکوم کردن توهین روزنامه معلوم الحال فرانسوی به ساحت مقدس ولایت فقیه آورده‌است: اهانت به ولایت، مردم بصیر ایران را در مسیر انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد.
اهانت به ولایت، مردم بصیر ایران را در مسیر انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد
 به گزارش روز یکشنبه  پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از مرکز خبر حوزه، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده‌است: همواره یکی از شیوه‌های مشرکان بی منطق در برابر منطق استوار دین خداوند و فرستادگان بر حقش استفاده از انواع مختلف توهین و استهزاء بوده که با وجود ادعای مدنیت هیچ تغییری نداشته است.
پیام حاکیست: توهین روزنامه معلوم الحال فرانسوی به ساحت مقدس ولایت فقیه که در عصر غیبت در جایگاه امام معصوم قرار دارد و عدم برخورد حاکمیت فرانسه با این نشریه موهن به بهانه آزادی بیان نشان دهنده ضعف و ناکارآمدی اندیشه های غربی در برابر اندیشه ناب شیعی است.
دربخش دیگری ازاین پیام آمده‌است:‌حرکت‌های پلید و ناپاک این‌چنینی همانطور که در صدر اسلام نتوانست جلوی پیشرفت و همه‌گیری دین پاک خدا را بگیرد و اسلام در مدت کوتاهی تبدیل به دینی جهانی شد امروز هم تلاش بیهوده‌ای برای جلوگیری از گرایش فطرت های پاک مردم جهان به سمت دین متعالی اسلام و مذهب مترقی تشیع است که بلاشک ناکام خواهد ماند و زودتر از آنچه دشمن می پندارد شکستی مفتضحانه را در این پیکار حق علیه باطل خواهد دید.
پیام حاکیست:‌در ایامی که ملت شریف ایران بارها و در فتنه های سخت حمایت خود را از ولی فقیه زمان خود نشان داده اند و به همین مناسبت دهه بصیرت نام گرفته است این اهانت ها نه تنها خدشه ای بر بصیرت مردم وارد نخواهد کرد بلکه آنها را بر حقانیت مسیری که در طول انقلاب طی کرده اند مطمئن تر و بر ادامه این مسیر مصمم تر خواهد کرد.
دربخش دیگری از این پیام آمده‌است: ما ضمن محکومیت قاطع اهانت به ساحت مرجعیت شیعه و ولایت مطلقه فقیه، به منتشر کنندگان تصاویر موهن و حامیان آنها هشدار می دهیم که این اهانت ها چیزی جز انزجار مردم ولایتمدار ایران نسبت به شما را نمی افزاید و عاقبتی جز شکست و نابودی در انتظار شما و اندیشه های پوشالی‌تان نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.
وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام سخیف این نشریه در بیانیه‌ای عنوان کرد: ایران سکوت در برابر اقدام ضد فرهنگی و ضد انسانی نشریه مبتذل فرانسوی را برنتابیده و ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران، در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی‌فرانسه در ایران را تعطیل می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfvvdy.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما