تاریخ انتشار :جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : 10427
فرمانده انتظامی شهرستان قم با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهرداری قم با نیروی انتظامی گفت: در مدیریت حوادث و بحران‌ها شهرداری پیشگام بوده و به‌صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل مسائل و چالش‌های شهر را رصد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری   سرهنگ امیر مختاری در مانور عملیات زمستانی موتوری شهرداری قم که در مرکز پایش هوشمند و پشتیبانی ماشین‌آلات خدمات شهری برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات شهرداری در بحران‌ها اظهار داشت: در چند سال گذشته در تمام بحران‌های طبیعی و اجتماعی شهرداری در کنار نیروی انتظامی بوده است.
وی شهرداری را در مدیریت بحران‌ها در کنار شهر دانست و افزود: در مدیریت حوادث و بحران‌ها شهرداری پیشگام بوده و به‌صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل مسائل و چالش‌های شهر را رصد می‌کند و در بعضی از موارد قبل از درخواست ما مسئله را حل و شهر را پاک‌سازی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها را لازم خواند و تأکید  کرد: برای مقابله با بحران‌ها نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها داریم و نباید از این مهم که مقابله با بحران اقدام انفرادی نیست غافل شویم زیرا شهر را مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و ارگان‌ها مدیریت کرده و تک‌بعدی نیست.
  https://qomefori.ir/vdcd5o0f.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما