تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 10305
جشنواره ایده‌های فناورانه فنی و مهندسی و نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه مدیریت شهری همزمان با هفته پژوهش با مشارکت شهرداری قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره‌های ایده‌های فناورانه فنی و مهندسی با مشارکت شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جشنواره ایده‌های فناورانه فنی و مهندسی و نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه مدیریت شهری همزمان با هفته پژوهش با مشارکت شهرداری قم در دانشکدگان فارابی برگزار می‌شود.
جشنواره ایده‌های فناورانه و نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت شهری با هدف آشنایی و ارتباط دانشجویان با فضای شرکت‌های دانش‌بنیان و تشویق آن‌ها به وارد شدن در فضاهای مرتبط با مدیریت شهری صورت می‌گیرد.
افتتاحیه جشنواره ایده‌های فناورانه در روز سوم خردادماه به مناسبت فتح خرمشهرها آغاز و اختتامیه آن در هفته پژوهش ۲۲ آذرماه ساعت از ساعت ۱۰ صبح در سالن فرهنگ انجام می‌گیرد.
لازم به ذکر است برنامه‌ای ویژه برای دانشجویان، تحت عنوان رویای ایرانی در نظر گرفته‌شده است که برای اولین بار در این همایش رونمایی خواهد شد.
برگزارکنندگان این جشنواره بسیج دانشجویی استان، مرکز پژوهش‌های شورای شهر و از دانشکدگان فارابی، انجمن علمی خطی مشی و سیاست‌گذاری عمومی، بسیج و پارک علم و فناوری هستند.
  https://qomefori.ir/vdciwpaz.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما