تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 7915
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از پیشرفت 90 درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این مجموعه فرهنگی ورزشی تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
پیشرفت ۹۰ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم/بهره‌برداری از پروژه تا ۲ ماه آینده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری را ساخت فضاهای تفریحی‌ورزشی برای شهروندان دانست و اظهار داشت: در تلاش هستیم نیاز به فضای تفریحی‌ورزشی تمام مناطق را به ترتیب اولویت تأمین کرده تا بتوانیم به سرانه استاندارد در این حوزه رسیده و گام‌های خوبی نیز برداشته‌شده است.

وی ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه را موردتوجه قرارداد و افزود: این مجتمع یکی از مجموعه‌های مناطق هشتگانه شهرداری بوده و از سال ۹۹ توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم و اداره کل طراحی مراحل طراحی سازه آن انجام‌شده و در دو فاز عملیات احداث آن آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم، فاز یک مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه را شامل اسکلت‌بندی عنوان کرد و گفت: در فاز یک این مجموعه که سال ۹۹ آغاز شد، اسکلت‌بندی آن به پایان رسید و سازه آن تکمیل و در سال ۱۴۰۰ قرارداد فاز دوم آن برای تکمیل پروژه منعقد شد.

وی پیشرفت پروژه را ۹۰ درصد اعلام و ابراز کرد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصدی داشته و باهدف و رویکرد افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی و با زیربنای ورزشی به مساحت یک هزار و ۲۳۵ مترمربع در مرحله تکمیل و نازک‌کاری است.

بخشی ادامه داد: این مجموعه ۳۰۰ مترمربع فضای اداری داشته و فضای ورزشی آن نیز شامل سالن بدن‌سازی و رختکن و همچنین سکوی تماشاچیان است؛ سالن اصلی آن نیز چندمنظوره و برای ورزش‌هایی مانند فوتسال، بسکتبال و والیبال طراحی‌شده و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه ورزشی را نیز تشریح کرد و یادآور شد: سیستم سرمایشی و گرمایشی مجموعه نیز سیستم هواساز بوده و محل مجموعه ورزشی در بلوار شهید دقایقی در شهرک امام حسن(ع) جنب بوستان امام حسن (ع) واقع‌شده و در تلاش هستیم تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/****ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f052yt0nka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما