تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 4062
مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث پارکینگ عمومی در خیابان جوادالائمه(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ‌های عمومی در سطح منطقه دو شهر قم، اظهار داشت: با توجه به کثرت و رشد جمعیت و ثابت بودن مساحت زمین و بالا رفتن سطح رفاه خانواده‌ها، داشتن حداقل یک اتومبیل یا بیشتر برای هر خانواده دور از انتظار نیست.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه چاره‌اندیشی برای تسهیل در ایجاد و احداث پارکینگ ضروری و الزامی است، ابراز کرد: به نظر می‌رسد جهت ایجاد پارکینگ باید از همه امکانات موجود، که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به بحران خواهد شد استفاده شود.

رحیمی با تأکید بر اینکه تملک کاربری‌های حمل‌ونقل و ترافیک، از دغدغه‌های مهم شورای شهر و شهرداری است، تصریح کرد: اعتبار مناسبی در بودجه سنواتی سال ۹۹ پیش‌بینی‌شده بود که حدود ۴.۵ میلیارد تومان یک قطعه زمین در خیابان جوادالائمه(ع) خریداری کردیم.

وی ادامه داد: برای مجاورین همین پلاک را که به‌صورت کاربری پارکینگ و حمل‌ونقل و انبارداری پیش‌بینی‌شده برنامه‌ریزی کردیم و برای سال ۱۴۰۰ نیز ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم لزوم همکاری بیشتر مردم در اجرای طرح‌های عمرانی را خواستار شد و اذعان کرد: موضوع تملک از دغدغه‌های بزرگ مجموعه مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌هاست که در این زمینه شهرداری برای آبادی شهرها املاکی را تملک می‌کند که نیاز است با همکاری بهتر مردم گام مؤثری در توسعه شهر برداشت.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.90o2yt0zxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما