شهردار قم گفت: سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است که باید این سامانه تقویت شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمرتضی سقائیاننژاد امروز در حاشیه بازدید از سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم اظهار کرد: پیامهای مردمی که در سامانه ۱۳۷ تکرار میشوند، همواره جمعبندی شده و از مشکلات مورد اشاره شهروندان تصاویر جامعی تهیه میشود.
به گفته وی، در جلسات شورای مدیران شهرداری قم این تصاویر به نمایش گذاشته میشوند و مجریان باید نسبت به دلایل بروز این مشکلات توضیح دهند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: معمولاً یک هفته فرصت میدهیم تا مشکل مورد اشاره شهروندان برطرف شده و از مجریان میخواهیم که زمینه ایجاد و تکرار این مشکلات نیز اصلاح شود.
وی با بیان اینکه در این موارد برخورد سختگیرانهای وجود دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات شهروندان داشته و بستری برای ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری است.
سقائیاننژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهرداری را میتوان با این ارتباط دوطرفه حل کرد، اذعان کرد: ما دنبال مسائل پوپولیستی نیستیم و تصمیم ما کار واقعی برای مردم است و سامانه ۱۳۷ میتواند در این عرصه بسیار مؤثر باشد.