تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 1426
سردار هاشمی درسخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه؛

تاریخ ایران اسلامی مجاهدت شهدا را هرگز فراموش نمی کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در آستانه روز بزرگداشت شهدا در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز قم گفت: تاریخ پر حماسه ایران اسلامی هیچگاه مجاهدت دلیرمردان شهید این سرزمین را فراموش نخواهد کرد.
تاریخ ایران اسلامی مجاهدت شهدا را هرگز فراموش نمی کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سردار سید جواد هاشمی با گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا و آغاز ماه رجب و اعیاد این ماه افزود: روز شهدا روز بزرگداشت حماسه سازانی است که تا پای جان برای دفاع از نهال نورس انقلاب گوش به فرمان ولایت در دفاع از ارزشهای الهی و حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم ایستادند ونامشان را جاودانه ساختند.
وی افزود: ملت ایران در طول این 40 سال همواره وفادار به خونهای پاک شهدا ، در دفاع از آرمانهای شهدا، با تکیه بر ولایت و با حفظ وحدت در صحنه های انقلاب حاضر شده و هیچ مانعی از فشارهای خارجی و داخلی نتوانسته بر پایداری ملت ایران بر ارزشهای انقلاب اسلامی خللی وارد سازد واین نشانه بصیرت دینی ملتی آزاده و با ایمان است.
وی به منشور دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم اشاره کرد و افزود: با عمل به این منشور با گام های استوار تر در مسیر پیشرفت گام بر می داریم.امروز وظیفه نخبگان و اندیشه ورزان است تا با تفکر خلاق و جوان با روحیه های جهادی و حماسی در مسیر حفظ دستاوردهای شهدا اقدام نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم  ادامه داد: ملت ایران با حضور پر رنگ خویش در راهپیمایی 22بهمن با وجود همه مشکلات اقتصادی پشتیبانی از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را اعلام کردند، امروز مسوولان نیز باید با تیم های قوی و با جدیت در مسیر حل مشکلات اقتصادی مردم گام های موثری بردارند.
سردار هاشمی  با اشاره به اینکه قم حرم اهل بیت(ع) است تاکید کرد: شهر قم شهر حماسه و انقلاب است، شهر جهاد و شهادت و علم و فقاهت است ، مردم این شهر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 6000شهید را تقدیم ارزشهای انقلاب اسلامی کردند، توجه مسوولان به این استان و اقدام د رمسیر خدمت به مردم این شهر مذهبی ضروری است. وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که پرچم اسلام در اهتزاز است دشمنی دشمنان پا برجاست و ملت هوشمند و با بصیرت برای حفظ اقتدار نظام اسلامی هرگز از پا نمی نشیند و بر آرمانهای شهدا استوار می ماند. ضروری است، تا امروز مسوولان نیز به دور از اختلافات  و جناح بازی های سیاسی با رعایت تقوا در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.
وی تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت و اطاعت از ولایت خواسته شهدا است و موجب حفظ ارزشها وحرکت درمسیر پیشرفت و آبادانی و شکست دشمنان است و این را دشمن به خوبی می داند، استکبار بارها دشمنی خویش را با ملت ایران تا امروز نشان داده است. https://qomefori.ir/vdce.w8zbjh8ep9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما