تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 10419
 مدیر منطقه سه شهرداری قم از آمادگی و آذین‌بندی منطقه برای شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: همچنین منطقه اقدامات لازم برای مدیریت آب‌های سطحی و زیرسطحی منطقه را برای روزهای زمستان انجام داده و پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده در این حوزه به اتمام رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به ایام سوگواری فاطمیه (س) و لزوم آذین‌بندی شهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری آذین‌بندی شهر به مناسبت‌های مختلف است تا شهر همراه شهروندان حال و هوای زنده و پویایی داشته باشد.
وی افزود: با عنایت به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، برای آمادگی و سیاه‌پوشانی سطح منطقه اقدامات لازم انجام‌شده و خاموشی نورپردازی و تعویض برنامه المان‌ها از طریق سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین پرچم دوسر چوب ۱۵۰ مورد، پرچم تک چوب به تعداد ۴۰۰ عدد، ریسه پرچم به طول ۲۲ هزار و ۶۴۰ متر، پرچم ۳ در یک به تعداد بیش از ۱۰۰ عدد به‌عنوان بخشی از آذین‌بندی منطقه نصب‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفت‌وروب پیرامون ایستگاه‌های صلواتی در شب شهادت حضرت زهرا(س) نیز انجام‌شده است.
وی سپس به ارائه گزارشی از پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی و زیرسطحی منطقه طی ماه‌های گذشته پرداخت و تصریح کرد: لایروبی آبرو بلوار زائر به مساحت ۶۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع، لایروبی انهار رو بسته به مساحت ۹۳۱ مترمکعب، پاکسازی و لایروبی انهار روباز به مساحت ۵۹۲ هزار و ۸۰۰ متر انجام‌شده است.
وی در پایان تأکید کرد: علاوه بر این اقدامات، لایروبی سپتیک منطقه به مساحت ۸ مترمکعب اجرایی شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: آسیب‌پذیری دو نقطه در سطح منطقه از نظر آبگرفتگی برطرف شده و منطقه آمادگی کامل برای مقابله با آب‌گرفتگی در زمان بارندگی را دارد. همچنین به‌صورت مستمر از سپتیک بازدید و در صورت لزوم تعمیر آن در کمترین زمان انجام می‌شود.
https://qomefori.ir/vdceoe8z.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما