تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : 16317
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد مدیریت شهری قم ثبات مدیریت است، گفت: شهر قم حدود ۱۰ سال است که مدیریت یکپارچه داشته و از شهردار توانا و باتجربه برخوردار است که موجب پیشرفت‌های چشم‌گیر این شهر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عزت‌الله رضایی در حاشیه برگزاری هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه در بحث شورا‌ها از نظر قانونی مشکلی نداریم، اظهار داشت: در قانون اساسی به اندازه کافی درخصوص محوریت شورا‌ها توجه شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از نظر اجرایی دچار ضعف‌هایی هستیم، عنوان کرد: برای رفع این مشکل باید مسئولین از نظر اجرایی شورا محور شوند.
وی با اشاره به اینکه مسئولین اجرایی گا‌هاً شورا‌ها را موازی خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این ذهنیت پاک نشود، هدف شورا محوری ما محقق نخواهد شد.
رضایی با تأکید بر اینکه شورا‌ها حلقه واسطه مردم و مسئولین ارشد هستند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه شورا‌ها نمایندگان واقعی مردم هستند، مردم انتظارات بسیاری از آن‌ها دارند.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد مدیریت شهری قم ثبات مدیریت است، یادآور شد: شهر قم حدود ۱۰ سال است که مدیریت یکپارچه داشته و از شهردار توانا و باتجربه برخوردار است که موجب پیشرفت‌های چشم‌گیر این شهر شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شهر سنندج میزبان خواهر امام رضا(ع) به نام بی‌بی حاجر خاتون است، ولی متأسفانه به این بزرگوار توجه لازم نشده است، اضافه کرد: مراجع عظام تقلید و مسئولین فرهنگی کشور باید به معرفی شخصیت حضرت بی‌بی حاجر خاتون توجه بیش‌تری داشته باشند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchqxnz.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما