تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 16303
در بازدید مدیرکل بازرسی شهرداری قم از منطقه یک، روند اجرایی پروژه‌ها و برنامه‌های این منطقه شهری با رویکرد تسریع بخشی و افزایش رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، حمیدرضا مستقیمی مدیرکل  بازرسی شهرداری قم با هدف بررسی و ارزیابی مهم‌ترین برنامه‌ها در منطقه یک، از پروژه‌های در حال احداث و اقدامات شهری این منطقه بازدید کرد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم در نشست جمع‌بندی بازدید، با اشاره به عملکرد این منطقه اظهار داشت: در راستای اهداف متعالی مدیریت شهری قم، موضوعات درآمدی، شهرسازی و تکمیل پروژه‌های عمرانی و ترافیکی به‌عنوان اقدامات اولویت‌دار این منطقه در حال پیگیری است.
محمدحسین علی‌اکبری ابراز کرد: بر این اساس، کمیته‌های تخصصی درآمد و تخصیص، نما و شهرسازی، نگهداشت و...  در منطقه تشکیل‌شده که خروجی آن‌ها در سطح منطقه  قابل‌مشاهده است.
وی همچنین گزارشی از پروژه‌های در دست اجرا و اتمام یافته معاونت‌های مختلف این منطقه در سال 1402 و 1403 ارائه کرد که از آن میان می‌توان به اصلاح هندسی بلوار پیامبر اعظم(ص)، احداث پایانه‌های سبز، تملک و احداث خیابان شهدای دروازه ری، پارکینگ‌های طبقاتی بازار بنفشه در خیابان شهید دل آذر و احداث پارکینگ امام‌زاده موسی مبرقع(ع) و ... اشاره نمود.
مدیرکل بازرسی شهرداری قم نیز در این جلسه به نگاه تحولی دکتر سقائیان نژاد شهردار قم اشاره کرد و افزود: با تلاش بی‌وقفه تمامی نیروهای خدوم شهرداری باید تحول را به معنای واقعی کلمه برای شهروندان ملموس نمود.
مستقیمی تصریح کرد: به‌طور حتم با نگاه تحولی به مسائل شهری؛ شهرداری را به‌سوی نهاد اجتماعی سوق داده و در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و سرمایه کشور گام‌های مؤثری بر خواهیم داشت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc11qs.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما